درباره محصولات ملک مقوا

جعبه بسته بندی گل شاخه بریده از تولید تا فروش

جعبه نگهدارنده گل شاخه بریده

اگر گلخانه دار هستید حتما با معضل بسته بندی گل شاخه بریده روبرو شده اید. نبود بسته بندی اصولی برای گل‌های گلخانه‌ای باعث افزایش ضایعات و بهای تمام شده تولید این محصولات زیبا می‌شود.

تا امروز از کارتن‌های مواج برای بسته‌بندی گل استفاده می‌کردید؟ ما یک محصول جدید، مخصوص شما تولید کرده‌ایم

مشکلات بسته بندی گل به روش‌های قدیمی

  1. ظاهر نازیبا، غیرحرفه‌ای و کاهش ارزش محصول
  2. ضایعات زیاد گل در اثر عدم مقاومت کافی بسته‌بندی
  3. وقتگیر بودن برش کارتن‌ها به منظور بسته‌بندی
  4. عدم امکان چاپ برند و مشخصات تولیدکننده برروی آن
  5. کاهش ارزش محصول و شکست صادرات

بسته بندی گل شاخه بریده چه ویژگی باید داشته باشد؟

  1. بسته بندی گل شاخه بریده باید مقاومت کافی برای جابجایی‌های طولانی مدت گل، از یک شهر به شهر دیگر یا حتی صادرات به کشورهای دیگر را داشته باشد.
  2. در برابر رطوبت و دمای محل نگهداری گل‌ها مقاوم باشد.
  3. زیبا باشد و تولیدکننده بتواند برروی آن مشخصات خود را درج کند.

تولید و بسته‌بندی رز گلخانه‌ای

ایران به دلیل دارا بودن اقلیم چهار فصل یکی از 20 تولیدکننده بزرگ گل و گیاه در جهان است. علاقه و اشتیاق انسان‌ها به خرید و هدیه دادن گل رز، تولید این گل را در کشور ما رونق بخشیده است. بعلاوه ایران صادرکننده این محصول به کشورهای همسایه نیز هست.

یکی از چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان گل رز شاخه بریده، بسته‌بندی و ارسال آن است. ما در ملک مقوا با طراحی یک محصول جدید، مشکل بسته بندی این گل زیبا را برای گلخانه داران برطرف کرده‌ایم.

ورود گل های ایرانی به بازار‌های جهانی

کارشناسان عقیده دارند که ایران هم با تولیداتش در بخش گل و گیاه توانایی صادرات سالانه حداقل 300 تا 500 میلیون دلار گل زینتی را دارد. توجه به صادرات گل های زینتی به عنوان یک تجارت سودآور می تواند نقش مهمی در توسعه صادرات غیرنفتی ایفا کند. تحقق این هدف، نیازمند توجه به کیفیت تولید و امکانی برای بسته بندی مناسب محموله‌ها از جمله نحوه بسته بندی گل هاست. علاوه بر این توجه به قیمت تمام شده و بازارهای هدف با انجام بازاریابی های دقیق از دیگر ملزومات توسعه صنعت کشت گل های زینتی و صادرات آن محسوب می شود. با این اوصاف و اهمیت تولید گل در ایران و ارسال به سراسر کشور و حتی صادرات، تولیدکنندگان گل تقاضای تولید جعبه‌ای برای حمل گل و  ارسال به سراسر کشور داشتند، که این امکان در مجموعه ملک مقوا امکان پذیر شد.

بسته بندی محصولات گلخانه‌ای

با در نظر گرفتن تمامی جوانب و خواسته‌ها و دغدغه های ناشی از نداشتن بسته‌بندی برای محصول حساسی چون گل رز، تیم طراحی و تولید ملک مقوا توانسته جعبه جدیدی به نام جعبه نگهدارنده گل طراحی و تولید کند.

بسیاری از تولیدکنندگان گل به دنبال کاهش ضایعات و کاهش هزینه تولید هستند، جعبه نگهدارنده گل به خوبی پاسخگوی نیاز تولید کننده و مصرف کننده است. بسته بندی مرتب و با استحکام بالای جعبه نگهدارنده گل، حمل و نقل تولیدات گلخانه ای را آسان کرده و باعث نظم بخشیدن در کار و انتقال به شهرها و کشور های دیگر می‌شود.فیلم زیر نمونه‌ای از جعبه گل هستش که تولید کردیم.

هدف از تولید جعبه نگهدارنده گل

  1. استفاده از بسته بندی با نگهداری مناسب از گل و کاهش ضایعات، هزینه تولید گل را کاهش می دهد
  2. امکان طراحی برای برند شما
  3. حفظ رطوبت گل تا زمان رسیدن به مقصد
  4. جلوگیری از آسیب دیدن گلبرگ ها
  5. امکان جابه جایی راحت تر چند عدد گل به صورت همزمان
  6. امکان چاپ از تک رنگ تا 4 رنگ

شما هم می‌توانید برای سفارش اختصاصی جعبه گل با ما تماس بگیرید. 03137483774 و 03137483775