درباره محصولات ملک مقوا

چاپ اختصاصی جعبه مقوایی تعداد کم

چاپ جعبه تعداد کم

چاپ انواع جعبه مقوایی تیراژ کم

ملک مقوا تولید کننده انواع جعبه مقوای بهداشتی مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی و شیرینی (جعبه شرینی و کیک، جعبه پیتزا و فست فود  و…) به منظور رفاه حال مشتریان عزیز، امکان سفارش انواع جعبه مقوایی با طرح سفارشی در تعداد کم را فراهم آورده است.

چاپ جعبه مقوایی بهداشتی:

برای تولید جعبه‌های مورد استفاده در قنادی‌ها، اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها و به طور کلی جعبه‌های مورد استفاده برای حمل یا سرو مواد خوارکی از مقوای بهداشتی استفاده می‌شود. کلیه محصولات تولیدی در ملک مقوا با استفاده از مقوای بهداشتی دارای نشان استاندارد و سیب سلامت تولید می‌شوند. در راستای رفاه مشتریان عزیز، امکان چاپ و سفارشی سازی جعبه با طرح مورد نظر در تعداد کم نیز در نظر گرفته شده است. به منظور حفظ بهداشت و سلامت مواد غذایی مورد استفاده در جعبه‌های مقوایی، بعد از چاپ بر روی مقوا یک لایه سلفون براق کشیده می‌شود. این روش بخصوص در مواردی که جعبه برای سرو موادغذایی که به صورت گرم سرو می‌شوند مانند انواع فست فود و.. که امکان نشتی روغن از آن‌ها زیاد است مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از چاپ‌های اختصاصی مشتریان ملک مقوا را مشاهده کنید.

چاپ جعبه کیک

 

چاپ جعبه شیرینی 

 

چاپ روی جعبه پیتزا 

 

چاپ جعبه فست فود

 

به منظور سفارش چاپ جعبه در تعداد کم با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.  0313783774 و 0313783775

راه حل چاپ جعبه تیراژ کم

راه حل‌های پیشنهادی ما برای آن‌هایی که به دنبال چاپ جعبه با تیراژ کم هستند:

  1. از جعبه‌های خام آماده استفاده کنید و محصول خود را با آن‌ها تطبیق دهید. همین الان صدها مدل جعبه خام از طریق فروشگاه ملک مقوا در تعداد کم قابل سفارش است.
  2. لوگو یا طرح مورد نظر خود را روی برچسب چاپ کنید و روی جعبه بزنید.
  3. لوگو و مشخصات خود را به صورت طلاکوب، مشکی کوب، نقره‌کوب و … بر روی جعبه‌ها حک کنید.

مزایای استفاده از چاپ اختصاصی روی جعبه:

  • مخاطب، شما و محصول شما را جدی بگیرد.
  • از نظر روانی محصول شما ارزشمندتر بنظر برسد.
  • نام شما را در ذهن مشتری برای خریدهای بعدی یا برای توصیه به دیگران ماندگار می‌کند. (برندینگ)
  • اطلاعات تماس با شما را در اختیار مشتری قرار دهد.
  • مشتری بین شما و رقبا تمایز قائل شود.
  • این کار برای شما به نسبت هزینه کمی که دارد ارزش زیادی خلق می‌کند.

چاپ طلاکوب بر روی جعبه‌های آماده

روی چه جعبه‌هایی می‌تواند چاپ طلاکوب کرد؟

در مجموعه ملک مقوا امکان سفارش چاپ طلاکوب روی انواع جعبه مقوایی (جعبه کیک و شیرینی، جعبه فست‌فود، صفحه کیک و انواع سینی مقوایی) در تیراژ کم و زیاد در نظر گرفته شده است.

هزینه چاپ طلاکوب

هزینه چاپ لوگو روی جعبه اختصاصی به مراتب هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های برندینگ و تبلیغات دارد. سفارش چاپ لوگو روی جعبه در حدود 20٪ به قیمت جعبه می افزاید.

قیمت چاپ جعبه به صورت طلاکوب از 100 عدد برای هر سایز از محصول تا 300 عدد 200،000 هزار تومان است. برای سفارش بیشتر از 300 عدد قیمت‌ها طبق جدول زیر محاسبه خواهدشد:

  • 301 تا 500 عدد 450 تومان
  • 501 تا 1000 عدد 325 تومان
  • 1001 تا 3000 عدد 250 تومان
  • 3001 تا 5000 عدد 240 تومان
  • 5001 تا 10000 عدد 230 تومان
  • 10001 به بالا 220 تومان

امکان طلاکوب برای تعداد کمتر از 100 عدد وجود ندارد!

تنوع رنگ در چاپ طلاکوب

در این سبک کار چاپ، می‌توان از رنگ های طلایی و مشکی استفاده کرد و فقط و فقط در هر بار چاپ می‌توان از یک رنگ استفاده کرد و امکان چاپ 2 رنگ و 3 رنگ در طراحی و چاپ وجود ندارد.

توجه کنید که در صورت انتخاب هررنگی به غیر از طلایی 20 تومان به قیمت‌های جدول بالا افزوده خواهد شد.

سایر هزینه‌های چاپ جعبه تیراژ کم

برای اینکه بتوانیم لوگو شما را روی یک جعبه چاپ کنیم به یک کلیشه فلزی نیاز داریم. این کلیشه که به صورت اختصاصی برای شما ساخته می شود (فقط یکبار) بسته به سایز طرح، بین 100 هزارتومان تا 400 هزارتومان هزینه دارد.

این کلیشه برای سفارش‌های بعدی شما پیش ما امانت می‌ماند و ما به خوبی از آن نگهداری می‌کنیم 🙂

امکان ساخت کلیشه از ابعاد 1*3 سانتی متر تا 25 *25 سانتی متر وجود دارد ولی شما باید با توجه به سایز جعبه‌های خود یک سایز مشخص برای کلیشه انتخاب کنید تا بتوان از همان برای همه سفارش های شما استفاده کرد.

نمونه هایی از چاپ مشکی و طلا کوب روی جعبه مقوایی

در این مطلب سعی کردیم به تمام سوالات شما در این مورد پاسخ بدهیم. برای راهنمایی بیشتر یا ثبت سفارش از طریق واتساپ به ما پیام دهید: واتساپ: 09136943928

 

ما هرروز تماس‌های زیادی از افراد در زمینه‌های مختلف داریم که می‌خواهند چاپ لوگو روی تعداد کمی جعبه انجام دهند. این افراد که اغلب کسب و کار خود را به تازگی آغاز کرده‌اند، نمی‌خواهند هزینه زیادی بابت چاپ هزاران جعبه (حداقل 3000 عدد) پرداخت کنند. زیرا:

  1. تازه شروع به کار کرده‌اند و سرمایه محدودی دارند.
  2. باید سرمایه محدود خود را مدیریت کنند.
  3. در صورت شکست کسب و کار هزاران جعبه روی دستشان می‌ماند.

اگر تعداد جعبه مورد نظر شما بیشتر از 1000 عدد باشد، باید چاپ جعبه مقوایی به صورت افست برای شما انجام شود. شماره جهت مشاوره و سفارش : 0313783774 و 0313783775