درباره محصولات ملک مقوا

طراحی جعبه پیتزا از 0 تا 100 + خط تیغ

مراحل طراحی جعبه پیتزا

طراحی جعبه پیتزا در دیده شدن برند رستوران شما نقش مهمی دارد. شما نمی‌توانید پیتزا را بدون جعبه به دست مشتری برسانید پس به هرحال باید بابت خرید جعبه بهداشتی هزینه کنید اما باعث تعجب است اگر از این فرصت به نفع رستوران و برند خودتان بیشترین استفاده را نبرید.

در این مقاله به اهمیت طراحی جعبه پیتزا و چند ایده‌ی جذاب خواهیم پرداخت .

با طراحی جعبه پیتزا به صورت حرفه‌ای، میخ برند خود را در ذهن مشتری بکوبید.

خیلی از آدم‌ها محتوای یک کتاب را هم از روی جلد آن قضاوت می‌کنند. پس چرا نباید درباره کیفیت پیتزای رستوران شما از روی طرح جعبه آن قضاوت کنند؟ آدم‌ها‌‌ از طریق چشم، آنچه که می‌بیند را با مغز خود تحلیل می‌کند و نهایتا تصمیم می‌گیرند که مشتری شما بشوند یا نه. در همین راستا باید به دکوراسیون رستوران، رعایت بهداشت، رفتار پرسنل و بسته‌بندی همانند کیفیت غذا توجه زیادی داشته باشید.

تمام آنچه می‌خواهم بگویم این است که حتی اگر خوشمزه‌ترین پیتزای دنیا را هم درست می‌کنید، هنوز برای تمایز از رقبایتان نیاز دارید که به چشم مشتری بیایید. برای اینکار به خوبی می‌توانید از طراحی هدفمند در جعبه‌های پیتزا استفاده کنید. طراحی جعبه پیتزا همانقدر می‌تواند به برند شما کمک کند که یک بیلبورد غول پیکر و گران قیمت در یکی از خیابان‌های اصلی شهر.

اجازه دهید یکم تبلیغ کنیم!

ما خیال شما را بابت طراحی و حتی چاپ جعبه پیتزا راحت می‌کنیم. واحد طراحی ملک مقوا تجربه کار برای برندهای کوچک و بزرگ زیادی را دارد. اگر نیاز به راهنمایی و اطلاعات بیشتر دارید، کافیست شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

نیاز به راهنمایی دارید؟

اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

جعبه پیتزاهای آماده، آری یا خیر؟

خرید جعبه پیتزای آماده به نسبت ارزان‌تر از سفارش جعبه پیتزای اختصاصی تمام می‌شود. بعلاوه چون می‌توان آنها را در تعداد کمتری خرید، به سرمایه اولیه کمتری هم نیاز دارند. ضمن اینکه برای طراحی آن هم لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید.

اما این جعبه‌ها فقط جعبه هستند و هیچ نقشی به عنوان سفیر برند رستوران شما در خانه مشتریان ایفا نمی‌کنند. و این یعنی فرصتی که از دست می‌رود!

حتی اگر طراحی و زیبایی جعبه برایتان کم اهمیت تر از قیمت آن است (که الزاما درست نیست) هنوز هم جعبه‌های شما به هویت نیاز دارند. شماره تماس، آدرس و آی‌دی صفحه اینستاگرام، کمترین و مهمترین اطلاعاتی است که می‌توانید از این طریق در اختیار مشتری خود بگذارید تا بتواند برای مهمانی دورهمی آخر هفته خود با شما تماس بگیرد و چند پیتزا خوشمزه سفارش دهد.

جعبه‌های آماده به برندینگ شما کمک نمی‌کنند. راهکار چیست؟

پیشنهاد: جعبه پیتزای آماده ( که از فروشگاه آنلاین ملک مقوا هم می‌توانید خریداری کنید) را فقط تا زمانی استفاده کنید که از نظر بودجه امکان سفارش جعبه اختصاصی نداشته باشد. در همین دوره هم بر روی جعبه آماده از برچسب چاپی حاوی شماره تماس، آدرس و آی‌دی شبکه اجتماعی رستوران خود استفاده کنید.

بعلاوه می‌توانید برای حداقل 100 عدد جعبه از امکان مشکی کوب یا طلاکوب کردن روی جعبه‌های آماده استفاده کنید.

طراحی جعبه پیتزا را از برندهای بزرگ یاد بگیرید

هیچ کدام ما شک نداریم که یک برند بزرگ هرگز محصول خود را در یک جعبه بی نام و نشان و بی هویت به مشتری خود عرضه نمی کند. یک راه بزرگ شدن، یاد گرفتن از بزرگترهاست.

  • برندهای بزرگ رستورانی لوگو یا نشان تجاری دارند و از آن در طراحی جعبه، منو و تابلوها استفاده می‌کنند.
  • آنها رنگ سازمانی دارند و از آن در طراحی جعبه، دکوراسیون رستوران و لباس پرسنل خود استفاده می‌کنند.
  • این برندها از جعبه‌های اختصاصی با طراحی منحصر به خود برای ارائه غذاهایی مثل پیتزا استفاده می‌کنند.

آنچه در تصویر زیر می‌بینید نمونه‌ای از طراحی جعبه پیتزا است که برای برندهای مطرح و در مجموعه ملک مقوا تولید شده است.

طراحی اختصاصی جعبه پیتزا

چگونه جعبه پیتزا طراحی کنیم؟

مرحله اول: تصمیم بگیرید که می‌خواهید در طراحی جعبه پیتزا از چند رنگ استفاده شود.

این تصمیم در هزینه چاپ جعبه اثر گذار است. هزینه چاپ به صورت تک رنگ کمتر و در 4 رنگ و 5 رنگ بیشتر است. همانطور که در نمونه‌های زیر می‌بینید، هر تصمیمی که بگیرید هنوز هم می‌توانید جعبه پیتزا خاص و منحصر به فرد داشته باشد. رنگ‌ها را متناسب با هویت و برند رستوران خود انتخاب کنید و برای طراحی به سراغ یک طراح کار بلد بروید. برای سفارش طراحی جعبه پیتزا روی تیم طراحی ملک مقوا هم می‌توانید حساب کنید.

طراحی جعبه پیتزا

مرحله دوم : به فکر یک لوگو یا نشان تجاری مناسب باشید.

برای داشتن یک لوگو می‌توانید به سراغ طراح لوگو بروید یا به ویرایش کردن یک لوگوی آماده و رایگان بسنده کنید.

از طریق لینکی که در ادامه قرار داده‌ایم می‌توانید صدها لوگو پیتزافروشی را مشاهده و هرکدام را که پسندیدید را دانلود کنید و از یک طراح آماتور بخواهید نام آن را طبق نام رستوران شما تغییر دهد.

لینک مشاهده و دانلود لوگوی پیتزا

 

لوگوهای رایگان آماده

مرحله سوم : یک ایده خلاقانه در طراحی جعبه پیتزا پیاده کنید.

اگر می‌خواهید بیشترین استفاده تبلیغاتی را از جعبه خود ببرید، کاری کنید که مشتری با طراحی آن تعامل کند و درگیر شود. یک بازی، معما، لطیفه یا کاردستی اگر در طراحی جعبه گنجانده شود می‌تواند یک تجربه خوب را به مشتری منتقل کند. اینگونه او تا دفعه بعد که هوس پیتزا به سرش می‌زند به خاطر دارد که باید به سراغ شما بیاید.

اتفاقا ما اخیرا در طراحی پشت یکی از جعبه پیتزاهای عمومی ملک مقوا از بازی مار و پله استفاده کردیم که بازخورد خوبی میان مشتریان پیدا کرد و بنا داریم این ایده را در بین تمام محصولات اجرا کنیم.

مرحله چهارم : ابعاد جعبه‌های مورد نیازتان را انتخاب کنید.

برای هر سایز پیتزا باید جعبه جداگانه‌ای تولید شود و هر جعبه به فایل طراحی جداگانه نیاز دارد. طرح روی جعبه باید با توجه به گسترده‌ یا الگوی جعبه پیتزا پیاده سازی شود. ما برای سهولت کار طراحی فایل گسترده جعبه پیتزا و الگوی آن را در ابعاد مختلف برای دانلود قرار داده ایم.

منظور از گسترده جعبه همان خط تیغ و الگوی جعبه پیتزا می‌باشد.

مرحله آخر : به سراغ یک چاپخانه یا مقوا سازی بروید.

وقتی که به یک چاپخانه سفارش چاپ جعبه پیتزا می‌دهید، او به سراغ مقوا سازی می رود و مقوای مورد نیاز را که باید مقوای بهداشتی باشد از آنها تهیه می‌کند. اگر هم به سراغ مقوا سازی بروید، آنها به چاپخانه مراجعه می‌کنند تا طرح شما روی مقوا چاپ شود.

اما در ملک مقوا تولید مقوا، چاپ و تولید جعبه همگی در یک مجموعه انجام می‌شود که باعث افزایش کیفیت و کاهش قیمت جعبه‌ها میگردد. بنابراین اگر بخواهید می‌توانید از صفر یعنی از طراحی تا 100 یعنی تولید و تحویل جعبه را به تیم ما بسپارید.

برای اطمینان بیشتر می‌توانید سری به نمونه کارهای ما بزنید، برندهای زیادی در سرتاسر ایران از مازندران گرفته تا هرمزگان و از سیستان و بلوچستان گرفته تا آذربایجان، تا کنون به ما اعتماد کرده‌اند.

شماره تماس : 03137483775

خلاصه نکاتی که در طراحی جعبه پیتزا باید به آنها توجه کنید:

  1. حتما در طراحی جعبه پیتزا از رنگ سازمانی خود استفاده کنید
  2. از لوگو و نشان رستوران خود بر روی جعبه استفاده کنید.
  3. شماره تماس، آدرس و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی‌تان را برروی جعبه قید کنید.
  4. سعی کنید طراحی جعبه پیتزا خلاقانه و سرگرم کننده باشد، مثلا از یک بازی مثل مار و پله پشت جعبه استفاده کنید.
  5. هرگز از اهمیت طراحی جعبه غافل نشوید.
  6. از جعبه برای انتقال پیام یا شعار برند و رستوران خودتان استفاده کنید.

کسب و کارتان پر رونق