درباره محصولات ملک مقوا

تولید جعبه مرغ سوخاری یا کنتاکی

جعبه سوخاری

جعبه سوخاری یا جعبه کنتاکی؟

جعبه سوخاری یا کنتاکی یکی از مهم‌ترین جعبه‌ها در فست فود‌هایی که سرو مرغ سوخاری (کنتاکی) را دارند، است. کسانی که رستوران فست فود دارند خیلی خوب می‌دانند که کیفیت غذای خود را تا زمانی می توانند خوب حفظ کنند که با استفاده از بسته بندی استاندارد و با کیفیت به دست مشتری برسد و مشتری حس خوبی را از بسته بندی محصول پیدا کند. درمجموعه ملک مقوا با استفاده از مقوای با کیفیت و بهداشتی جعبه‌های تولید کرده ایم که برای مرغ سوخاری (کنتاکی ) و سیب زمینی سوخاری مناسب می‌باشد .

در ابتدای این پست به سوالاتی مهم درمورد تولید جعبه سوخاری خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

  • مزایای خرید جعبه سوخاری چیست ؟
  • آیا جعبه سوخاری برای مرغ سرخ شده ارزش خرید دارد؟
  • چه جعبه‌ای با چه ابعادی برای مرغ سوخاری و یا سیب‌زمینی سوخاری مناسب است ؟
  • چه عواملی را باید در هنگام خرید جعبه سوخاری در نظر بگیریم ؟
  • از کجا و چه طور می‌توان جعبه سوخاری را تهیه کرد ؟

مزایای خرید جعبه سوخاری

استفاده از جعبه سوخاری می‌تواند برای مدت طولانی مرغ را گرم و تازه نگه دارند، در واقع مزیت آن خروج صحیح گرما و خمیر نشدن محصول درعین گرم ماندن محصول است، اما این تنها مزیت استفاده از جعبه نیست جعبه می‌تواند پل ارتباطی بین شما و مشتری باشد، چرا که جعبه با استفاده از تکنیک چاپ و طراحی می‌تواند حرف‌های برای گفتن داشته باشد و به نوعی برای شما بازاریابی کند.

اهمیت استفاده از جعبه سوخاری

جعبه و بسته بندی فست فود همواره به عنوان یک عامل مهم در مسئله‌ی بازاریابی شناخته شده است. جعبه و بسته بندی به عنوان یک رابط مهم در بازاریابی و فروش محسوب می شود و فقط با یک بسته بندی خوب است که می توانید از طریق خلق ارزش‌های برند، طراحی متناسب با محصول و راحتی مشتری، عملکرد بازاریابی خود را بهبود ببخشید و میزان فروش‌تان را بالا ببرید.

طبق گفته ی اُلسِن و جاکوبی در سال 1972، جعبه سازی و بسته‌بندی یک جنبه ی بیرونی و ظاهری از محصول است و ویژگی است که به راحتی به خود محصول نیز ارتباط پیدا می کند.

شاخصه های مهم استفاده از جعبه

  • بالا بردن تاثیرگزاری در نقطه‌ی خرید
  • برندسازی
  • تجربه خوب خرید برای مشتری

آیا ارزش خرید دارد؟

دور اندیش باشید و به راحتی مصرف کننده فکر کنید، اگر شما صاحب یکی از شعبات فست فود هستید، به مراتب با این موضوع برخورد کرده‌اید که مشتری تنها قصد سرو سوخاری را در فست فود شما ندارد و ممکن است بخواهد در خارج از فست فود آن را سرو کند، در این صورت شما چه کار می کنید ؟

بدون شک باید از یک ظرف یک بار مصرف و یا جعبه استفاده کنید، ولی استفاده از جعبه سوخاری می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد، چرا که جعبه می‌تواند درب دار باشد و مرغ و سیب زمینی سوخاری را گرم نگه دارد.

ابعاد مناسب سوخاری

مرغ سوخاری و سیب زمینی سوخاری و هر فست فود دیگری که شما طبخ می‌کنید به جعبه مناسب خود نیاز دارد. اصولا جعبه ای که برای سیب زمینی سوخاری مناسب است باید کوچک تر از جعبه کنتاکی باشد . که هر کدام از این جعبه ها میتواند درب دار و با بدون درب باشد.

kenteki soksri
  • ابعاد: 11.2 *22.5 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 9 سانتی‌متر
  • وزن هرعدد: 68 گرم
  • ابعاد: 6.8 *6.8 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 10 سانتی‌متر
  • وزن هرعدد: 22 گرم

چه عواملی را درهنگام خرید جعبه در نظر بگیریم؟

غذاهای سوخاری با توجه به نوع پخت، وزن و البته ویژگی روغنی‌تر بودن نسبت به سایر غذاها، جعبه‌های خاص خود را نیاز دارند.

برای تولید جعبه های سوخاری با وجود اینکه مقوا های مختلفی در صنعت بسته بندی قابل استفاده می باشند، اما مشخصا از مقوای ایندربرد یا مقوای بهداشتی استفاده می‌شود چرا که سوخاری برعکس خیلی از موارد دیگر که با جعبه درارتباط نیستند، در تماس مستقیم با مقوا قرار دارد و به علت ساختار غذایی اش بالاترین جذب میکروب را نیز دارا می

باشد که این مسئله موجب محدود شدن مقواهای مصرفی در این حوزه است.

اول اینکه یک‌ جعبه ی مرغ سوخاری خوب باید هواکش های متعددی را در محل های مناسب داشته باشد، دوم باید استحکام لازم را نیز داشته باشد و نهایتا اینکه مقوای مصرفی با گرماژ مناسب درتولید به کار رفته باشد تا روغن به سمت دیگر آن رسوخ نکند و‌موجب چرب شدن دست، میز یا سایر وسایل مصرف کننده نشود. و اما نکته مهم تر درهنگام خرید جعبه سوخاری این می‌باشد که

که جعبه  بهداشتی خرید کنید، شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه طور میتوانیم بهداشتی بودن جعبه ها را بررسی کنیم .

همان طور که گفته شد جعبه ای که از مقوای بهداشتی و با شراطی و موازین سازمان غذا و دارو تولید شده باشد را میتوان برای فست فود استفاده کرد پس این نوع جعبه ها باید دارای نشان استاندارد و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو باشند که معمولا در داخل جعبه و یا قسمتی که دور از دید مصرف کننده باشد حک شده است ، به عکس توجه کنید .

استاندارد های بهداشتی جعبه فست فود

از کجا جعبه سوخاری بخرم؟

شرکت ملک مقوا فعالیت خود را در زمینه تولید انواع مقوای بهداشتی به بازار ارائه می دهد. ما در زمینه تولید انواع جعبه های فست فود اعم از پیتزا، همبرگر ،سوخاری و اسنک فعالیت داریم اگر چه ممکن است بیش از این که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم در شرکت های دیگر وجود داشته باشد، ولی اگر برای شما مهم است که جعبه بهداشتی و با قیمتی مناسب و طراحی متفاوت خرید کنید، حتما فروشگاه اینترنتی ما و محصولات را بررسی کنید

جعبه سوخاری


اولویت ما به روز کردن محصولات و فروشگاه اینترنتی می‌باشد . بنابراین ، ما همیشه وب سایت خود را به روز می کنیم. از طریق این لینک در مورد ما اطلاعات بیشتری کسب کنید و حتی اگر فکر می کنید که نیاز دارید با ما صحبت کنید با ما تماس بگیرید .

03137483774 – 03137483775