آموزش کسب و کار

هر آنچه که هر مدیر تازه کاری باید بداند!

نکات مدیریتی

در مقاله نکاتی که همه مدیران باید بدانند ، چند نکته مهم و کاربردی را بیان کردیم ولی نکات دیگری هم هست که میتواند شما را در پیشبرد یک مدیریت خوب برای رستوران هدایت کند.

در ادامه به چند نکات مدیریتی مهم و کاربردی اشاره میشود ولی این موضوع را درنظر داشته باشید که موارد ذکر شده تنها برای مدیریت در رستوران کاربرد ندارد ، بلکه میتواند شما را در پیشبرد مدیریت فست فود ، کترینگ و … هدایت کند.

حرف های گفته شده‌ی مشتری را جدی بگیرید

مشتریان درباره ی خاطراتی که در رستوران شما داشته اند حرف میزنند بخصوص در شبکه های مجازی . این اطلاعات و نظرات می تواند نقاط قوت یا ضعف شما باشد . آن ها را جدی بگیرید .

سرمایه گذاری در تبلیغات

یک رستوران فقط با حرف های گفته شده ی مشتری نمی تواند ادامه پیدا کند . شما نیاز به تبلیغات موثر دارید و برای تبلیغات به یک سری از اطلاعات نیاز دارید ، نکات ذکر شده را برای تبلیغات در نظر بگیرید.

  1. مشتریان خود را بشناسید
  2. چه کسانی در رستوران شما غذا میخورند
  3. از شبکه های اجتماعی استفاده کنید.
  4. گرایشات غذایی متناسب با ذائقه مشتریان را بررسی کنید
  5. فروش خود را در ماه های مختلف بررسی کنید.
  6. با انجام موارد ذکر شده میتوانید به راه درست تبلیغات و حتی زمان مناسب برای تبلیغات برسید، چرا که باید هزینه درستی را برای صرف کنید.
  7. مراقب سلامتی خود باشید

مدیر یک رستوران وظایف های سنگینی در پیش رو دارد و ممکن است هرگز زمانی برای استراحت پیدا نکند ، بنابراین باید مراقب سلامتی خود به عنوان مدیر یک مجموعه باشید.

مدیران رستوران

پیدا کردن یک مربی

بسیاری از رستوران های جدید نیاز به تجربیات افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند دارند . و از آن ها باید برای بهتر شدن تجربیات مشتری و بالا بردن سطح کیفیت رستوران استفاده کنند .

به دنبال افراد با تجربه باشید .