آموزش کسب و کار

چگونه یه صفحه اینستاگرام موفق برای رستوران ایجاد کنیم؟

اینستاگرام موفق

چگونه یک اینستاگرام موفق داشته باشیم؟

اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ به‌عنوان یک شبکه‌ی اشتراک فیلم و عکس راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۱۲ فیسبوک آن را خرید. این روز ها از این شبکه پر طرفدار میتوان به خوبی برای تبلیغ رستوران و هر بیزینس دیگری استفاده کرد. اینستاگرام موفق

ما در این پست شما را با چند راهکار برای داشتن اینستاگرام موفق آشنا خواهیم کرد. شما میتوانید با نمایش تصاویر و ویدیوهای پر زرق و برق از غذا ، و به اشتراک گذاشتن آن ها دنیای رستوران خود را تغییر دهید. ولی چگونه این کار را انجام دهیم تا تبلیغات ، تاثیر خوبی بر مشتری بگذارید و در نتیجه با داشتن صفحه اینستاگرام ، فروش خوبی داشته باشید.

با ما همراه باشید.

برای تولید محتوا برنامه ریزی کنید.

اینستاگرام پلتفرمی است که به خودی خود باعث پیشرفت حرفه شما می‌شود. اینستاگرام همه آن چیزی است که برای ثبت لحظه‌های زیبا و صمیمی در رستوران خود به آن نیاز دارید. پس شما می‌توانید پست‌های خود را با یک نظم مشخص ادامه دهید؛ این کلید افزایش جذب مخاطب است برای مثال در روز خاصی از هفته برنامه ای برای صبحانه بچینید و هرهفته درهمان روز آن موضوع را تکرار کنید.

مشتری را تشویق کنید برای شما تولید محتوا کند.

مشتری های را ترغیب کنید تا به نمایندگی از شما زمانی که در رستوران هستند ازغذاها عکس بگیرند و برای شما ارسال کنند و آن را در اینستاگرام رستوران استفاده کنید ، این یک روش عالی برای تبلیغ و شناساندن رستوران شما در جلب اعتماد دیگران است.

و حتی میتوانند با هشتگ مورد نظر شما آن را در پیج خود استفاده کنند ،که این کار هم برای رستوران شما تبلیغ به حساب می آید.

رستوران

با افراد پرنفوذ ارتباط برقرار کنید.

این موضوع را همیشه در نظر داشته باشید که هر کسب و کار و برندی برای توسعه خود حساب ویژه ای باید روی تبلیغات و پروموشن باز کند اصولا اگر بهترین غذا شهر را شما درست کنید تا وقتی که کسی شما را نشناسد محکوم به شکست خواهید شد.بنابراین پیشنهاد میشود که از ستاره های اینستاگرام یعنی اینفوئنسرها استفاده کنید ، این ها کسانی هستند که میلیون ها طرفدار و یا فالو دارند از آن ها بخواهید تا در مورد رستوران شما در پیج خود تبلیغ کنند.

این کار تاثیر بسزای برای شما خواهد داشت.

هشتگ مناسب پیدا کنید.

به جای انتخاب تصادفی از اولین هشتگ‌هایی که به ذهنتان می‌رسد ، درباره هشتگ مناسب به اندازه کافی تحقیق کنید. اطمینان حاصل کنید که هشتگ شما مخطبان درست را جذب می‌کند. از ترکیب هشتگ‌های محبوب وعمومی که مشتریان هدف را به درستی به سمت رستوران شما هدایت می‌کنند، استفاده کنید.

اینستاگرام موفق

از نرم افزارهای مناسب برای ویرایش عکس ها استفاده کنید.

در اینجا تعدادی از نرم‌افزارهای اندروید را که می‌توانید با استفاده از آنها عکس‌ و ویدیوهای خود را جذاب‌ تر بسازید به شما معرفی می‌کنیم. این نرم‌افزارها به شما کمک میکند که اشتراک گذاری پست های شما افزایش پیدا کند.


Snapseed:

به تصاویر شما یک سبک ویژه میدهد، با استفاده از فیلترها جلوه تصاویر را دوچندان کنید.
برای دانلود این نرم افزار برای اندروید کلیک کنید.


Photo Grid :

به شما کمک می‌کند تا کلاژ عکس ایجاد کنید و بیش از ۳۰۰ قالب طرح بندی متنوع را به کار بگیرید.
برای دانلود این نرم افزار برای اندروید کلیک کنید.


Magisto Video Editor & Maker:

به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن ویدیوها و کلیپ های گالری خود را ویرایش کرده و از امکانات کم نظیر برنامه استفاده کنید!  شما قادر خواهید بود که افکت هایی بسیار زیبا را برروی فیلم هایتان اعمال کنید، می توانید به میکس ویدیوها بپردازید، بدین صورت که موسیقی دلخواهتان را برروی کلیپ ها قرار دهید و یا از تصاویر خود فیلم های شگفت انگیزی را ایجاد کنید!
برای دانلود کلیک کنید.

در انتها به چند نکته مهم در تولید محتوا برای داشتن اینستاگرام موفق دقت کنید.
  • سعی کنید محتوا از نظر روانشناسی حس خوبی به کاربر بدهد.
  • مرتب محتوا تولید کنید.
  • از محتواهای نموداری و جداول هم استفاده کنید.