درباره محصولات ملک مقوا

معمای سود شیرین قنادی ها

سینی زیر کیکی

چه چیز فروش قنادی ها را بیشتر می‌کند؟

قنادی ها معمولا جزء صنف های هستند که در همه روز از سال در حال عرضه انواع شیرینی و کیک به مصرف کنندگان هستند بنابراین این ها نیاز به انواع و اقسام شیرینی و كیك در مناسبت های مختلف اعم از جشن و عزا و مناسبت های ملی و مذهبی دارند كه این صنف همواره و در هر گونه شرایط اقتصادی از صنوف پرمخاطب و پویای بازار مصرف باشد .
از این رو نیاز به سینی شیرینی ، صفحه زیر کیکی، جعبه شیرینی و جعبه کیک دارند. اما این محصولات را از کجا میتوان تهیه کرد و بهتر است که دارای چه ویژگی‌های باشد که باعث سوددهی و جذابیت در فروش قنادی شود.

نیاز قنادی ها به جعبه مقوایی بهداشتی

قنادی ها بسته به نیازشون و حتی سلیقه استانی که در آن فعالیت می‌کنند، درخواست زیر کیک ها و سینی های شیرینی متفاوت و زیباتری را دارند که بتوانند زیبایی ویترین مغازشون را بیشتر کنند ،که ملک مقوا تمام ملزومات قنادی ها را با بهترین کیفیت ممکن تولد میکند.
کسانی که در صنف قنادی فعالیت دارند قاعداتا اشخاصی خوش سلیقه ای هستند ، کیک ها را به زیبایی تمام تزئین می کنند ، شیرینی ها را با طعم های مختلف طبخ می‌کنند و با ذوق و سلیقه تمام انتظار فروش خوب را دارند بنابراین استفاده از ظروفی که زیبایی این محصولات را دوچندن کند میتواند برای قنادی ها حائز اهمیت باشد.
امروزه در قنادی ها میتوان به جای استفاده از سینی های زیر کیکی پلاستیکی و سینی های شیرینی پلاستیکی و کریستال که عاری از هر گونه زیبایی و رنگ هستند ، از زیر کیکی و سینی کیک مقوایی استفاده کرد.

سینی کیک مقوایی

زیر کیکی های تولید شده توسط شرکت ملک مقوا از مقوای بهداشتی فشرده شده در چندین لایه تولید می شود که دارای ضخامت نسبتا بالایی است، این محصول با عنوان زیر کیکی، صفحه کیک، سینی کیک مقوایی و صفحه کیک فانتزی در بازار شناخته شده است.

  • دارای وزنی سبک ولی ضخامت بالایی هستند.
  • در سایز های مختلف و بسته به نیاز قنادی تولید میشود.
  • دارای ابعاد گرد ، مستطیل ، مربع هستند
  • دارای دسته برای راحت بلند کردن کیک می باشند
  • در طرح و رنگ ها مختلف امکان چاپ و تولید را دارد.
  • امکان تولید این محصول به صورت اختصاصی با برند قنادی می باشد.

نکته حائز اهمیت این می باشد که هیچ یک از این ویژگی ها را زیر کیک های جنس های دیگر ندارد و علاوه برآن این محصولات قابل بازیافت و تجدید پذیر نیز هستند که خود نوعی کمک به طبیعت می باشد. و اما سینی های شیرینی، همان طور که اشاره شد بر پایه مقوای بهداشتی می‌باشند و با ویژگی زیر تولید شده اند.

  • امکان تولید در سایز های و ابعاد مختلف وجود دارد
  • در روکش ها و رنگ ها مختلف اعم از سفید نقره ای طلایی و حتی چاپ دار تولید می شود
  • تحمل وزن شیرینی تا 3 کیلو و حتی بیشتر را دارند
  • امکان تولید این محصول به صورت اختصاصی با برند قنادی می باشد.

لازم به ذکر است که به این نکته هم اشاره شود که تنها بهداشتی تولید شدن سینی و زیر کیک های مقوایی کافی نیست محصول باید دارای نشان سیب سلامت و نشان استاندارد از سازمان غذا و دارو باشد چرا که محصول غذایی مستقیم با این ظروف در تماس هستند.
ما در تولیدات خود در ملک مقوا این اطمینان را به شما خواهیم داد که محصولی با کیفیت و با استاندار های بهداشتی تولید خواهیم کرد.