درباره محصولات ملک مقوا

طراحی و تولید جعبه یا لیوان سیب زمینی سرخ کرده

تولید جعبه سیب زمینی

تا به حال به بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده‌ای ‌که‌ می‌خرید، فکر‌ کرده‌اید؟ شاید خیلی کم و شاید هم اصلا .اما زمانی که قرار باشد آن را در جای دیگری مثلا اتومبیل سرو کنید، موضوع جعبه و یا لیوان آن اهمیت ‌پیدا‌ می‌کند و حتما در مورد آن فکر خواهید کرد. یک بسته بندی ناقص باعث ایجاد مشکل هنگام صرف سیب زمینی و یا هر غذای دیگر‌ می‌شود.

همراه ما باشید تا با تولید لیوان سیب زمینی سرخ شده و اهمیت آن آشنا شوید.

ویژگی های شاخص لیوان سیب زمینی سرخ کرده :

  1. باید از مقوایی ساخته شود که ضامن تازگی و حافظ ارزش غذایی سیب زمینی سرخ شده باشد
  2. از انتقال روغن به دست و لباس مصرف کننده جلوگیری کند.
  3. دارای نشان سیب سلامت و استاندارد بهداشتی باشد و مواد اولیه تشکیل دهنده اش از لحاظ ساختار شیمیایی به گونه ای باشد که آسیب و مسمومیتی برای مصرف کننده ایجاد نکند.
  4. سازگار با طبیعت و قابل بازیافت باشد.
  5. قالب و ظاهر جعبه سیب زمینی سرخ کرده به گونه‌ای باشد که مشتری به راحتی سیب‌زمینی را سرو کند.
  6. در طراحی از رنگ‌های شاد و پر‌انرژی استفاده شود تا اشتهای مصرف کننده را برانگیزد.
  7. کیفیت چاپ به گونه‌ای باشد که تاثیر مثبتی در روند بازاریابی برای برند ایجاد کند .

لیوان سیب زمینی سرخ شده از جنس مقوای بهداشتی

امروزه صنعت فست فود در ایران و جهان با رشد روز افزونی همراه است، که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و همچنین افزایش نیاز طرفداران این صنف سبب شد تا تولیدکنندگان ظروف چاره ای اندیشند و با بهره گیری از مواد اولیه ای چون: “پلاستیک، کاغذ و مقوا” راهکارهایی برای عرضه ظروفی جدید را به بازار عرضه کنند.

تولید کنندگان این ظروف با در نظر گرفتن موارد زیر اقدام به تولید کردند .

  • حمل و نقل آسان
  • سهولت در استفاده
  • سازگار با طبیعت

با این وجود بهترین جنسی که میتوان برای لیوان سیب زمینی درنظر گرفت مقوای بهداشتی می‌باشد که همه ویژگی‌های ذکر شده را داراست . در ادامه به تولید جعبه سیب زمینی سرخ شده با مقوای بهداشتی خواهیم پرداخت.

تولید جعبه سیب زمینی سرخ شده

استفاده از جعبه به شما تنها در زمینه برند سازی کمک نمی‌کند، بلکه جعبه و لیوان جذاب و خلاقانه باعث ایجاد اشتها در مشتری شما خواهد شد و همچنین به شما این امکان را می دهد که با جعبه و طراحی مناسب دقیقا به مصرف کننده نشان دهید که چه فست فودی را رائه می‌‌‌‌دهید.

سیب زمینی سرخ شده

طراحی و چاپ جعبه لیوان سیب زمینی سرخ کرده

طراحی جعبه فقط به این معنا نیست که یک محصول، زیبا به نظر برسد بلکه ماموریت مهم تری هم دارد و آن هم افزایش فروش، جذب مشتری و برندسازی می‌باشد. در ادامه شما را با مراحل طراحی جعبه سیب زمینی سرخ شده آشنا خواهیم کرد.

1. در ابتدا به فکر لوگو یا نشان تجاری مناسب باشید.

برای داشتن لوگو مناسب به سراغ طراح لوگو بروید و یا از تیم طراح ملک مقوا بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد.

2. در طراحی، از رنگ‌های متناسب با برندتان استفاده کنید.

3. از ایده‌های نوین و خلاقانه برای جذابیت هر چه بیشتر جعبه استفاده کنید.

4.از ابعاد مناسب جعبه در طراحی استفاده کنید.

این موضوع بستگی به این دارد که شما چه حجم از سیب زمینی سرخ شده را می‌خواهید به مشتری ارائه دهید، پس متناسب با آن از ابعاد و گسترده مناسب در طراحی جعبه سیب زمینی سرخ شده، استفاده کنید. ما برای سهولت در طراحی، یک نمونه گسترده جعبه سیب زمینی را برای دانلود در اختیار شما گذاشتم.

5. در آخر به سراغ چاپخانه تولید جعبه های مقوایی بروید تا چاپ جعبه سیب زمینی سرخ شده را به همان صورتی که طراحی کردید از تک رنگ تا چهار رنگ برای شما انجام دهد.

ما در مجموعه ملک مقوا تولید جعبه های فست فود را از 0 تا 100 انجام میدهیم ،درواقع از تولید مقوای بهداشتی گرفته تا طراحی ، چاپ و بسته بندی ،همه را در یک مجموعه در کمترین زمان ممکن به مشتری تحویل خواهیم داد. در هر مرحله از موارد ذکر شده میتوانید روی کمک تیم ما حساب کنید.

راه ارتباط با ما 03137483774

تا این قسمت مقاله به طراحی و تولید جعبه لیوان سیب زمینی پرداختیم اما شاید برای شما هم جالب باشد که درباره ورود سیب زمینی به ایران و تاریخچه آن مطالعه‌ای داشته باشید.

تاریخچه ورود سیب زمینی به ایران و نام گذاری:

در این مورد نظرات متعددی وجود دارد مانند:

1. عده ای میگویند در ابتدا نام سیب‌زمینی آلو مَلکُم بوده است که علت این نام گزاری سر جام مَلکُم بود زیرا  او در دوره پادشاهی فتحعلی شاه قاجار ،گیاه سیب زمینی رابه ایران آورد و به عنوان تحفه به شاه پیشکش کرد. سپس شاه دستور کشتاین گیاه رادر روستای (پشند) صادر کرد.

اما سرجام مَلکُم خود نیز در هیچ کدام ازسفرنامه ها وکتاب هایش هیچ نام و نشانی ازاین گیاه وهدیه دادنش به فتحعلی شاه سخن نگفته است.

2. همچنین گفته شده که واژه سیب‌زمینی در دوران قاجار توسط مترجمین زبان فرانسه وارد زبان فارسی شده است و ازترجمه کلمه فرانسوی (Pomme de terre) به معنی سیب(درختی) و (de terre)  به معنی زمینی است.

3. گفته میشود به دلیل شباهت این گیاه به آلو نامش را آلو نهادند، وهیچ ارتباطی به سرجام ملکم و پیشکش این گیاه به فتحعلی شاه ندارد. اماهنوز هم در برخی مناطق کشور از واژه آلو به جای سیب زمینی استفاده می کنند و همچنین در زبان فارسی افغانستان  به سیب زمینی کچالو میگویندکه به معنای آلوی نپخته و کال است.

4. گفته فرهاد میرزا معتمدالدوله(پسرعموی ناصرالدین شاه) :

وی مدعی بود برای نخستین بار سیب زمینی را کورمیک (پزشک انگلیسی دربارعباس میرزا) وارد ایران کرد و عباس میرزا نائب السلطنه فتح علیشاه(عموی ناصرالدین شاه)دستور کاشت سیب‌زمینی را صادر کرد که با استقبال فراوانی روبرو شدوکشت این محصول به سرعت دراستانهای بزرگی همچون تبریز،خراسان و کرمانشاه کشت شد و بسیار رواج یافت.این گیاه آنقدر محبوب شد که شاه بابتش از حاکمان مالیات اخذ میکرد.

5. ورود سیب‌زمینی به ایران به گفته فرهاد میرزا معتمدالدوله (تاریخ نویس دربار ناصرالدین شاه):

وی معتقد بود که در زمان فتحعلی شاه گیاه سیب زمینی توسط سرجام ملکم وارد ایران شد و در دوران محمدشاه قاجار توسط صدر اعظمش حاجی میرزا آقاسی کمی رواج یافت و کشت شد ولی پیشرفت چشمگیری نداشت.

امیدواریم این مقاله شما را در راستای خرید جعبه سیب زمینی سرخ شده یاری کرده باشد.