درباره محصولات ملک مقوا

طراحی و تولید جعبه تریا

box ice cream

یکی از دغدغه های تمامی تریا داران و بستنی فروشان تحویل سفارشات تعداد بالا به مشتریان است! این مسئله که مشتریان باید برای تحویل سفارش خود بصورت دو نفری در مغازه یا کافه حاضر شوند با در نظرگرفتن شرایط کنونی جامعه بسیار خطرناک است.شما میتوانید با داشتن چند ابزار مختصر این مشکل را حل کنید:

راه حلی که فروشندگان در این عرصه شغلی در طی مدت زمان طولانی برای ارائه تعداد زیاد بستنی به مشتری در نظر گرفتند: امانت دادن سینی های سرو خود به مشتریان بود اینکار در کوتاه مدت برای حل مشکل بعضی از مشتریان جوابگو بودولی برای بسیار از مشتریان دیگر خیر!

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشتریان بستنی فروشان و تریا داران به شدت به آن بر خوردند: برنگرداندن سینی ها و ظروف سرو مغازه داران به فروشندگان بود!فروشندگان برای رفع این مشکل و خدمات رسانی به مشتری اینبار در ازای هر سینی مبلغی از مشتری دریافت میکردند بعد از برگرداندن سینی یا ظرف سرو توسط مشتری فروشنده آن مبلغ را به مشتری باز میگرداند.

ما در این مقاله راه حلی برای رفع تمامی مشکلات تریا داران و بستنی فروشان ارائه خواهیم کرد. تا پایان این مقاله همراه ما باشید..

چندین دلیل در شغل تریا باعث وفادار شدن مشتری ها میشود که یکی از آن ها ارائه خدمات عالی به موقع و بهداشتی به مشتریان است.جعبه های مقوایی با هر شکل و اندازه در دسترس هستند تا با نیازهای جابجایی یا ذخیره سازی شما مطابقت داشته باشد.

برگشتن مشتری برای پس دادن سینی یا ظرف سرو به مغازه یکی از کارهایی است که احتمال زیاد بیشتر مشتریان مایل به انجام آن نیستند.

شما برای تحویل 6 عدد بستنی قیفی به مشتری خود چه اقدامی انجام میدهید؟

پیشنهادی که ما برای شما در نظر گرفتیم استفاده از جعبه های مقوایی لیوان بستنی، جا بستنی قیفی، کاور بستنی و کاور وافل بستنی جعبه هایی بهداشتی و یکبار مصرف هستند این جعبه ها بسیار کاربردی و موجب جلب رضایت مشتری میشود.

از کنار این پیشنهاد ساده نگذریم!! با یک طراحی ویژه روی هر جعبه هویت آن جعبه منحصر به شما خواهد شد.شما میتوانید با طراحی آرم برند خود و چاپ آن بصورت تک رنگ تا چهار رنگ جعبه قیف بستنی مخصوص خود را داشته باشید.

  • آیا تا بحال به شکل یا طراحی جعبه هایی که می خرید توجه کرده اید؟
  • اخیرا چه شکل یا طرحی از جعبه توجه شما را جلب کرده است؟

طراحی جعبه در تولید محصول بسیار حائز اهمیت است چرا که اولین تصویری که مشتری در برخورد با محصول شما مشاهده می کند شکل و طراحی جعبه است. 

شما میتوانید با یک طراحی زیبا برای یک جا بستنی قیفی یا جعبه لیوان ساعت ها یک کودک را سرگرم کنید.کودکان عاشق بستنی هستند با یک طراحی و انتخاب رنگ مناسب میتوان کودک را به مشتری دائم تبدیل کند.همچنین یک طراحی خوب و جعبه عالی برای ارائه خدمات به مشتریان ویترین محصول شما محسوب می شود و طراحی های خلاق و رنگارنگ تاثیر بسیاری در جذب مشتری دارد. 

طراحی جعبه باید چگونه باشد؟

در طراحی و چاپ جعبه خلاقیت حرف اول را می زند. هرچه محصول شما طراحی جالب تر و متفاوت تری داشته باشد، توجه مشتریان بیشتری به سوی برند شما جلب می شود. در واقع، طراحی و کیفیت چاپ جعبه شانس شما را برای فروش محصول افزایش می دهد.

یکی از مواردی که در طراحی جعبه مهم می باشد سهولت در باز و بسته کردن است. جعبه باید به گونه ای باشد که در عین زیبایی و طراحی خاصی که دارد، بی دردسر باز شود. البته تنها ظاهر جعبه مهم نیست؛ تاثیرگذاری در عین جذابیت بیشترین تاثیر را در ذهن مشتریان هدف خواهد داشت و به مراتب منجر به فروش بیشتر برند یا شرکت می شود.

بسته-بندی-خلاقانه-قیف-بستنی

برای داشتن یک کافه تریا شیک شما میتوانید با استفاده از جعبه جالیوان ، جا بستنی قیفی و کاور قیف بستنی در طرح های اختصاصی و با رنگ و طرح دلخواه خودتون هویت کاملا مختص خود را داشته باشید.

1 دیدگاه در “طراحی و تولید جعبه تریا

  1. سارا مومنی گفت:

    مقاله مفیدی بود

نظرات بسته شده است.