برندهای بزرگ

چه چیزی استارباکس را از سایر برند ها متمایز می کند؟

استار باکس

شرکت استارباکس یک شرکت قهوه آمریکایی و کافی شاپ های زنجیره ای در اقسا نقاط جهان است. اولین شعبه استارباکس در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد و محصولاتی از قبیل نوشیدنی های گرم و سرد، قهوه ، اسپرسو، شیرینی ، چای و میان وعده های دیگر را به مشتریان ارائه میدهد.

راز متفاوت بودن استار باکس در چیست؟

بسته بندی مناسب علاوه بر حفظ طراوت ، کاهش سرعت فساد ، محافظت از محصول در حین حمل و نقل ، نقش مهمی در برندینگ محصولات ایفا میکند. بسته بندی یک ابزار ضروری برای شناسایی محصول در یک نگاه می باشد.استراتژی که استار باکس برای بسته بندی محصولات خود در نظر گرفت ، این بود که تلاش کرد عطر و طعم قهوه را از طریق تصویر و پیام رسانی بر روی بسته بندی به مصرف کننده منتقل کند.

استار باکس

بسته بندی به عنوان پل ارتباطی است که مشتریان را از راهروهای فروشگاه به یک خانه ی صمیمی قهوه متصل می کند.پس این بسته بندی میتواند به گونه ای باشد که مشتریان را از فروشگاه های مواد غذایی به سمت استار باکس بکشد چرا که در فروشگاه مواد غذایی معمولا یک متخصص قهوه و یا کارمند استارباکس وجود ندارد که به مشتریان کمک کند از طریق طعم و انواع مختلف بو بتوانند قهوه مورد علاقه خود را انتخاب کنند و آن قهوه ای که مناسب آن هاست را پیدا نمایند . بنابراین کیسه های قهوه به عنوان یک ابزار داستان سرایی به افراد کمک می کند تا به راحتی سبک قهوه مورد علاقه خود را ظرف چند ثانیه دریافت کنند.

 ضرورت طراحی بسته بندی هوشمند دراستارباکس

طراحی یک بسته بندی میتواند به اندازه خود بسته بندی مهم باشد؛ و میتواند نشان دهد محصول از چه…

چیزی ساخته شده است

چگونه ساخته شده است

چگونه به نظر برسد

از آنجا که  طراحی بسته بندی اغلب جزء  اولین مواردی است که مصرف کننده در آن با نام تجاری یک برند ارتباط برقرار میکند ،بنابراین جزء با ارزش ترین دارایی های یک برند می باشد.

استارباکس با توجه به ارزش بسته بندی و طراحی برای محصولات خود توانست قهوه های خوش طعم و خوش عطر خود را در سراسر جهان محبوب نماید.