بانک ایده

خلاقیت با جعبه پیتزا

کاردستی با جعبه پیتزا

جعبه پیتزا ، می تواند به اندازه خود پیتزا دوست داشتنی باشد.

آیا هرگز به این مسئله توجه کرده‌اید که خلاقیت با جعبه پیتزا به شکلی سرگرم کننده میتواند مزیت رقابتی کسب و کار شما باشد؟

کودکان بخاطر تجربه خوشایند سرگرم شدن با جعبه پیتزا ، از والدین خود میخواهند حتما از شما پیتزا بخرند، بعلاوه اکثر کسانی که غذای آماده سفارش می دهند جوانان هستند که در یک دورهمی از داشتن سرگرمی روی یک جعبه پیتزا استقبال می کنند. مدیران بسیاری از فست فودهای موفق ، در سراسر دنیا به خوبی به این مسئله اشراف دارند و با، جعبه پیتزا خلاقانه شانس خود را در جذب مشتری افزایش می دهند.

در ادامه با 15 طراحی خلاقانه با جعبه پیتزا آشنا خواهید شد ولی قبل از آن به خلاقیت‌هایی که در ساخت کاردستی با جعبه پیتزا کاربرد دارد اشاره می کنیم .

کاردستی با جعبه پیتزا

زمانی که سرو پیتزا به پایان میرسد ، کارتن آن، همان چیزی است که از آن باقی می ماند، درواقع یک تکه مقوای غول پیکر از پیتزا باقی می‌ماند که نمی توان آن را خورد و اگر مشتری شما به کرات پیتزا مصرف میکند، خانه او پر از کارتن پیتزا میشود .

در این پست با طراحی و خلاقیت با جعبه پیتزا آشنا شدید ، اما ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید بعد از سرو پیتزا میتوانید به مشتری پیشنهاد بدهید که از جعبه هایی هر چند ساده هم به عنوان وسیله ای برای درست کردن کاردستی می توانند استفاده کنند .

شما میتوانید نمونه ای از کاردستی های که با کارتن پیتزا درست می کنند را در فست فود خود به عنوان نمونه قرار دهید ، تا مشتری ها از آن ایده بگیرند

در فیلم زیر نمونه ای از کاردستی با جعبه پیتزا نشان داده شده است ، به راحتی از آن ها ایده بگیرید .

جعبه پیتزا با طراحی کارتونی و کودکانه

ایده خلاقانه ای که در این بسته بندی از پیتزا ارائه گردیده، در واقع یک بسته بندی عروسکی است که در مرحله اول قرار است توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند.این بسته بندی که بیشتر تم کودکانه دارد، از یک خلاقیت دیگر هم بهره برده و آن هم باز بودن دهان همه بچه های روی جلد کارتونی پیتزا است، که هنگام در آوردن پیتزا این حس به شما دست می دهد که یک بچه بازیگوش قصد گاز زدن به پیتزای شما را داشته است.

علاوه بر آن طراحی این جعبه میتواند به عنوان یک کاردستی با جعبه پیتزا به عنوان یک کارت پستال بانمک طلقی شود .

کاردستی با کارتون پیتزا

لطفا ۴ مدل پیتزا خریداری شود

یکی از ترفند های برند بوربلوس ، طراحی ۴ مدل پیتزای مختلف روی جعبه ها بوده است. وقتی کسی این ۴ مدل پیتزا را خریداری میکند ، طراحی جعبه ها در کنار هم ، یک پیتزا کامل را تشکیل می دهد. اغلب ما هنوز هم از ساختن پازل لذت می بریم!

همیشه ایده گرفتن از برند های بزرگ میتونه جایگاه ویژه ای را برای ما به ارمغان آورد ، به این فکر کنید که شخصی 4 عدد پیتزا از شما خریداری میکند ، و شما با قرار دادن پیتزا در جعبه خلاقانه او را به یک بازی دعوت کرده اید .

کاردستی با کارتون پیتزا

تبلیغ محصولات روی جعبه پیتزا ، چرا که نه!

برند های مطرح می توانند از جعبه پیتزای شما به عنوان بیلبورد تبلیغاتی استفاده کنند، اینکار هم به جذابیت جعبه کمک می کند، هم از هزینه شما در خرید جعبه با توجه به اسپانسر بودن یک برند دیگه کاسته می شود و هم می توانید از این طریق هم کسب درآمد کنید. مثلا این طرح متعلق به یک برند تولید خمیردندان است.

کاردستی با کارتون پیتزا

جلد پیتزا بجای جعبه پیتزا

همیشه یک نواخت نباشید ، اگر شما به یک طراحی و استفاده از یک نوع جعبه بسنده کرده اید ، این را درنظر بگیرید که به زودی زود از چشم مشتری خواهید افتاد. در طراحی ساختار جعبه پیتزا از خلاقیت بیشتری استفاده کنید .

به جای قرار دادن پیتزا در جعبه مربع از جعبه گرد شبیه به پیتزا استفاده کنید ، به تصویر دقت کنید …

پیتزا در یک جلد گرد قرار گرفته است . هدف این برند تغییر در ظاهر بسته بندی جعبه پیتزا بوده است تا از طرح همیشگی آن فاصله بگیرد. این بسته بندی بدون لبه ، مقرون به صرفه تر نیز هست.

کاردستی با کارتون پیتزا

حس خوب یک نامه

یک روش هوشمندانه برای ارسال پیتزا استفاده از طراحی بسته بندی پست است که پیتزا را به صورت پیام از پیتزا فروشی برای مشتری ارسال میکند و اینگونه برای مشتریان خود حسی خوب به ارمغان می آورد. هر طرح خلاقانه ای می تواند بین شما و رقبا تمایز ایجاد کند. فراموش نکنید مشاوره درباره طراحی یک جعبه خاص با متخصصان ملک مقوا رایگان است.

کاردستی با کارتون پیتزا

راحت و کاربردی

این جعبه پیتزا، متعلق به برند اکل و نمونه زیبای یک جعبه پیتزا خلاقانه عالی است زیرا باعث می شود که خوردن پیتزا راحت تر شود و جعبه به راحتی همراه با پیتزا برش بخورد.

این نمونه جعبه میتوند به عنوان ظرف پیتزا در نظر گرفته شود ، مطمئن باشید اگر نمونه این جعبه را به مشتری های خود نشان دهید از این که جعبه را می تواند به عنوان زیری پیتزا استفاده کنید ، خوشحال میشود .

مربع، گرد و حالا پنج ضلعی !

از نظر طراحی صنعتی، جعبه پیتزا خلاقانه بهره وری و فروش بیشتری برای فست فود دارد ، اما همیشه جایی برای جعبه پیتزا خلاق تر وجود دارد و هیچ محدودیتی در طراحی خلاقانه کارتن پیتزا وجود ندارد . به شکل باز شدن این نمونه از بالا توجه کنید ، چقدر جذاب و متفاوت است .

یک نواختی مشتریان شما را دلسرد میکند ، چرا جعبه پیتزای مربع ، چرا 5 ضلعی نه ؟!

کاردستی با کارتون پیتزا

طرح فر گاز چه طوره ؟
استفاده از موضوعات عجیب ، جذاب و تخیلی یکی دیگر از راه های ایجاد تمایز در ظاهر جعبه پیتزا می باشد. به تصویر دقت کنید با استفاده از ابزار ها می توانید فرگاز ، ماکروویو و هر وسیله دیگری که مربوط به پخت پیتزا می باشد را برای مصرف کننده تداعی کنید .

کاردستی با کارتون پیتزا

خلاقیت در گشودن جعبه

راحتی و جذابیت را با هم برای مشتری تداعی کنید .

در طراحی این جعبه به سراغ تفاوت در شیوه باز کردن آن رفته اند ، دراین مدل شما با کشیدن یک نوار، جعبه را باز می کنید و بعد می تواند مثل یک قاچ هندوانه، بدون نگرانی از تماس پیتزا با دست آن را گاز بزنید.

کاردستی با کارتون پیتزا

حس خوب یک هدیه !

شاید همه اطرافیان شما از این که به آن ها پیتزا هدیه میدهید خوشحال نشوند ، ولی بازهم کسانی هستند که عاشق پیتزا هستند و هیچ هدیه ای را بهتراز پیتزا نمی دانند .

پس شما هم طرفدار این افراد باشید و جعبه پیتزا برند خود را به شکل کارتن هدیه طراحی کنید .

کاردستی با کارتن پیتزا
فقط یک قطعه پیتزا

اگر مشتریان شما فقط یک قطعه پیتزا از شما به عنوان میان وعده بخواهند آیا دست رد به سینه آنها می زنید؟ با این بسته بندی هر اسلاید از پیتزا به صورت جداگانه قابل ارائه به مشتریان است . با این نوع خلاقیت در کارتن پیتزا شما همه مشتریان خود را ساپرت کرده اید .

کاردستی با کارتون پیتزا

جعبه چند طبقه

یکی از برند های معروف تمام آنچه را که لازم داشته باشید مثل سالاد، سیب زمینی سرخ کرده ، پیتزا و نوشیدنی را در یک جعبه پیتزای چند طبقه ، مانند یک هدیه به شما ارائه می دهد . حسن این نوع کارتن پیتزا در این است که اگر مشتری چند نوع پیتزا و یا فست فود خرید کرده باشید ، همه را با یک بسته بندی به او می دهید، با این کار راحتی در حمل و نقل را برای مشتری به ارمغلن آورده اید .

کاردستی با کارتون پیتزا

بازهم جعبه اسلایس تکی پیتزا

تولید جعبه پیتزا خلاقانه اغلب میتواند با تغییراتی کوچک درطراحی و چاپ هم امکان پذیر باشد ، در نظر داشته باشید که می توانید خلاقیت و سرگرمی را با هم در جعبه پیتزا پیاده سازی کنید . به تصویر زیر دقت کنید…

مشتریان شما می توانند یک تکه پیتزا بخرند اما طرح روی این جعبه می تواند مانند یک پازل تشکیل پیتزای کامل را بدهد .

box5

کیف پیتزا به جای جعبه

از ابزارها استفاده کنید ، شما برای ماندن درذهن مشتری علاوه برحفظ کیفیت پیتزا ، باید دلایل دیگری هم داشته باشید . برای نمونه این برند در بسته بندی خود از کارد و چنگال برای سرو راحت پیتزا استفاده کرده است ، که بعد از باز شدن به صورت سفره در زیر پیتزا پهن می شود .

کاردستی با کارتون پیتزا

استفاده از خود پیتزا به عنوان جعبه!

شاید اینکار مقرون به صرفه به نظر نیاید اما یک رستوران در شهر بروکلین آمریکا از روشی خوشمزه برای تبسته بندی پیتزا استفاده می کند . این پیتزا فروشی یک پیتزای دیگر را جایگزین کارتن پیتزا کرده است.

کاردستی با کارتن پیتزا