درباره محصولات ملک مقوا

طراحی و تولید جعبه ماسک آماده در ملک مقوا

چاپ و تولید جعبه ماسک

تولید جعبه ماسک آماده برای ملک مقوا، بیش از آن که پاسخ به تقاضای بازار باشد، پاسخ به ندای وظیفه بود. در روزگاری که تیم درمان به صورت شبانه روزی در جنگ با ویروس کرونا هستند و تولیدکنندگان به دنبال راه‌اندازی خطوط تولید تجهیزات ضروری مثل ماسک، ملک مقوا هم خواست تا به اندازه پتانسیل خود در این مسیر همراه مردم کشور باشد.

از اسفند سال 98 و به دنبال فراگیری ویروس کووید-19 یا کرونا ناگهان همه کشورهای دنیا با کمبود ماسک برای پرسنل درمانی و مردم مواجه شدند. دیری نگذشت که معلوم شد ویروس کرونا قرار نیست به این زودی انسان‌ها را ترک کند و اگر رعایت بهداشت و استفاده از ماسک به صورت عمومی ادامه پیدا نکند ممکن است دیگر هرگز اوضاع به دوران قبل از این پاندمی برنگردد.

نیاز شدید مردم به ماسک، سواستفاده احتکارگران و توان تولید ناکافی باعث شد مردم به ماسک‌های دست‌ساز رو بیاورند، ماسک‌های پارچه‌ای که در خانه‌ها و کارگاه‌های خیاطی با کمترین امکانات و عدم نظارت کافی تولید می‌گردید و البته در مقطعی توانست کمک خوبی هم باشد. اما شرایط نباید اینگونه ادامه می‌یافت.

در چنین شرایطی صنعتگران و تولیدکنندگان به سرعت خطوط تولید ماسک‌های استاندارد را راه‌اندازی کردند تا کمبود ماسک بهداشتی را در کشور برطرف کنند.

چه شد که ملک مقوا اقدام به تولید جعبه ماسک کرد؟

کم کم درخواست‌های زیادی از طرف کارگاه‌های کوچک و بزرگ تولید ماسک در سراسر کشور به سمت ملک مقوا برای خرید جعبه ماسک سرازیر شد. اما بسیاری از کارگاه‌ها تمام سرمایه خود را صرف راه اندازی خط تولید خود کرده بودند و دیگر بودجه‌ای برای سفارش طراحی، قالب و زینک جعبه برایشان باقی نمانده بود.

از طرفی نیاز به ماسک صورت در جامعه زیاد و از طرفی هم هیچ بسته بندی بهداشتی و قابل قبولی که به سرعت نیاز تولیدکنندگان ماسک صورت را برطرف کند تا بتوانند محصول خود را به بازار عرضه کنند وجود نداشت.

در چنین شرایطی به فکر تولید و فروش جعبه ماسک آماده افتادیم به طوری که تولیدکنندگان بتوانند حتی در تعداد کم ( از 200 عدد ) و با قیمت مناسب براحتی نیاز خود را تامین کنند.

در مرحله بعد طراحی‌های متنوع‌تری از این محصول را نیز ارائه خواهیم کرد.

جعبه ماسک پزشکی

درباره جعبه ماسک آماده، محصول ملک مقوا

بدون یک جعبه که در طراحی و تولید آن اصول حرفه‌ای رعایت شده باشد کمتر محصولی جدی گرفته می‌شود. چه برسد به محصول که وابسته به سلامت مردم باشد.

جعبه‌ای مانند جعبه ماسک سه لایه زمانی می‌تواند به فروش محصول شما کمک کند که علاوه بر کیفیت در جنس و چاپ، حس اعتماد را به نگاه تیزبین مشتری منتقل کند.

بنابراین نوع بسته بندی و چاپ جعبه محصول در میزان فروش آن نقش به سزایی را ایفا میکند. یک محصول باکیفیت همراه با بسته‌بندی خوب و حرفه‌ای می‌تواند سطح فروش شما را در بازار پر رقابت امروز بالا ببرد.

تیم طراحی محصول شرکت ملک مقوا با سرلوحه قرار دادن اصول زیر، متناسب با نظرو سلیقه مشتری اقدام به تولید جعبه ماسک نمودند.

  • شناخت نیاز تولیدکنندگان ماسک
  • انتخاب ابعاد و طراحی مناسب
  • حفظ کیفیت در چاپ و تولید

مزایای استفاده از جعبه ماسک آماده

  1. محافظت از ماسک در مقابل آلودگی محیطی
  2. جلب اعتماد مشتری
  3. حمل آسان
  4. امکان درج اطلاعات مربوط به ماسک و برند بر روی جعبه

جنس جعبه و کارتن ماسک بهداشتی آماده

جنس جعبه ماسک می تواند از مقوای پشت توسی ایرانی، پشت توسی خارجی و ایندربورد بهداشتی باشد، که تولید جعبه ماسک توسط شرکت ملک مقوا با مقوای پشت توسی ایرانی انجام شده است.

این جعبه برای بسته بندی 50 عدد ماسک ساده طراحی و تولید شده است.

چاپ جعبه و کارتن ماسک

چاپ جعبه ماسک در مجموعه ملک مقوا توسط دستگاه هایدل برگ 4.5 ورق می باشد که همزمان به صورت افست 2 رنگ انجام میشود. درنظر داشته باشبد که با توجه به درخواست مشتری امکان یووی کردن جعبه و چاپ تا 4 رنگ امکان پذیر است .

طراحی جعبه ماسک

طراحی جعبه توسط طراحان شرکت ملک مقوا به صورت تخصصی انجام میشود. در صورت نیاز به مشاوره و سفارش محصول می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

03137483774 داخلی 3