درباره محصولات ملک مقوا

کاربرد سینی مقوایی غذا برای کترینگ و رستوران

سینی مقوایی غذا

سینی مقوایی بهداشتی ، محصولی که از مقوا تولید شده است و یکی از به روز ترین محصولات در صنعت ظروف یکبار مصرف به حساب می آید .شاید برای شما جای سوال باشد که چه طور میتوان از مقوا محصولی تولید کرد که به عنوان دیس برای رستوران مورد استفاده قرار بگیرد ؟ ما به شما خواهیم گفت که این محصول چه طور تولید میشود و چرا سالم ترین جنس برای سرو غذا به شمار می آید.

سینی مقوایی غذا چگونه تولید می‌شود ؟

ملک مقوا تولید کننده مقوای بهداشتی، محصولات مختلفی را تولید میکند که یکی از آن ها سینی های مقوایی می باشد .سینی های مقوایی از چند لایه مقوای پرس شده به همراه روکش های بهداشتی تولید میشود که بعد از تولید مقوا توسط قالب های مختلف به اشکال مورد نیاز تبدیل میشوند ، که هر کدام از این محصولات تولید شده را میتون برای مصارفی چون رستوران ، کترینگ ، قنادی و کارگاه های پولک و نبات مورد استفاده قرار داد.
اگر شما کترینگ داشته باشید دیگر مانند رستوران ها نمی‌توانید غذای طبخ شده را در چینی های گل قرمز و مارک دار به دست مشتری بدهید، حتما به ظروفی نیاز دارید که مشتری بتواند غذا را با خود ببرد.

دیس مقوایی 17*24

چرا سینی مقوایی غذا، برای رستوران و کیترینگ‌ها گزینه مناسبی است؟

به دلیل استفاده مکرر زندگی های امروزی از ظروف یکبار مصرف تنوع دراین محصول زیاد است ولی نکته ای که برای هر مدیر رستورانی حائز اهمیت است سالم بودن این ظروف است .

همان طور که میدانید جنس های مختلفی برای ظروف یکبار مصرف وجود دارد که هر کدام از این ها مزایا و معایبی دارند که در مقاله مقایسه ظروف یکبار مصرف به آن ها پرداخته ایم .

اما فعلا درباره سینی مقوایی که برای رستورانها استفاده میشود صحبت می‌کنیم. این محصول را میتوان با ویژگی زیر توصیف کرد.

  • وزنی متناسب با غذا
  • دارای ضخامت و مقاومت بال
  • قابل تجزیه و بازیافت
  • دارای ابعاد و اشکال مختلف
  • تجزیه در طبیعت در کمتر از 3 ماه

این محصول ویژگی قابل ذکر دیگری هم دارد که میتوان نگاه ویژه ای به آن داشت و آن هم استفاده از روکش ها بهداشتی ، opp و متالایز می باشد . روکش های نام برده بعد از تولید مقوا روی آن کشیده میشود که غذا با مقوا برخورد نداشته باشد.
سینی مقوایی غذا را میتوانید با نام رستوران شما به صورت اختصاصی تولید کرد. برای سفارش محصول با مشاوران ملک مقوا تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.