درباره محصولات ملک مقوا

جعبه خرما از مقوای بهداشتی

جعبه خرما

ملک مقوا حامی طبیعت و تولید محصولات سالم و بهداشتی در صدد تولید جعبه‌هایی است که با مواد خوراکی ارتباط مستقیم دارد و می بایست با یک بسته بندی بهداشتی به بازار عرضه شوند.

محصولی متفاوت که برای بار اول در ایران تولید شده و در ساخت آن از مقوای بهداشتی بجای کارتن استفاده شده است.

بسته‌بندی نامناسب، مشکل قدیمی

خرما یکی از محصولاتی می باشد که تا به امروزه به جعبه و بسته بندی آن چندان توجه نشده است ولی همانند دیگر محصولات خوراکی ، مانند شیرینی ، کیک و … نیاز به بسته بندی شکیل و بهداشتی دارد. حتی اگر بهترین محصول را داشته باشید باز هم بسته بندی است که در درجه اول به چشم مشتری میخورد و می تواند محصول شما را به فروش بیشتر نزدیک کند.

یک موضوع حائز اهمیت در بسته بندی محصولات این است که خیلی ها تفاوت کارتن و مقوا را نمیدانند و همین امر باعث می شود که مواد خوراکی را در جعبه ای که بهداشتی نیست به بازار عرضه کنند. بنابراین بهتر است در درجه اول تفاوت این دو محصول را بیان کنیم.

 جعبه کارتنی

اصولا برای تولید کارتن از ضایعاتی مانند کارتن های میوه ، کارتن های لوازم خانگی ، کاغذ های کاهی و … استفاده می شود که این ضایعات تنها به خمیر تبدیل میشوند و بدون استفاده از هیچ گونه مواد گند زدا مجددا بسته به نیاز با گرماژ مختلف به کارتن تبدیل می شود.

 جعبه مقوایی

اما برای تولید مقوای بهداشتی از ضایعات کاغذ سفید و یا در اصطلاح از کاغذ تمیز استفاده میشود که با توجه به فرایند مهم تولید از آلایندهای بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده مخصوص در خمیر آن استفاده می شود علاوه بر آن از روکش های کامل بهداشتی هم برروی این مقوا استفاده می شود که همین امر به خودی خود باعث محفوظ ماندن مواد خوراکی در برابر هر نوع آلودگی است.

بنابراین برای خیلی از محصولات مانند جعبه فست فود ، جعبه شیرینی  و حتی ظروفی که برای غذای استفاده میشوند مهم است که از مقوا استفاده شود نه کارتن!

قیمت جعبه خرما
قیمت جعبه خرما

برای بسته بندی جعبه خرما متاسفانه به کرات از کارتن استفاده می‌شود و به خاطر بهداشتی نبودن و عایق نبودن در برابر آب، خرما را در نایلون می چینند و بعد در کارتن قرار میدهند ولی این راهکار ، راهکاری درست، سالم و زیبایی نیست…

پس خرما را چگونه بسته بندی کنیم؟

ما از مقوای بهداشتی برای شما جعبه ای تولید کردیم که خیال شما را بابت مجوزهای بهداشتی راحت می‌کند.

جعبه مقوایی به خاطر استفاده از مقوای فشرده استحکام بالایی در برابر رطوبت دارد و در برخورد با آب و رطوبت به راحتی شکل خود را از دست نمیدهد، درست برعکس کارتن! بعلاوه استفاده از روکش های بهداشتی در تولید جعبه مقوایی، مثل یک لایه ضد آب برای محصول عمل می‌کند.

حتی می‌توانیم یک طراحی بسیار زیبا برای چاپ برروی جعبه خرمای مقوایی بهداشتی شما انجام بدهیم، تا محصول شما از رقبا متمایز شود و بیشتر نظر مصرف‌کنندگان را جلب کند.

برای سفارش جعبه خرمای اختصاصی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید یا از طریق واتسپ یا شماره تماس 03137483774 با ما در ارتباط باشید.