درباره محصولات ملک مقوا

طراحی و تولید جعبه همبرگر

تولید جعبه همبرگر

درباره تولید جعبه همبرگر بیشتر بدانیم.

جعبه و بسته بندی همبرگر می‌تواند به عنوان یک وجه تمایز میان شما و برندهای رقیب، مورد توجه قرار گیرد. چرا که اکثر رستوران فست فود‌‌‌ ها از کاغذ همبرگر خام برای ارائه همبرگر به مشتری استفاده می‌کنند، به این موضوع توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید متمایز از سایرین باشید، باید متفاوت عمل کنید.

مزایا استفاده از جعبه همبرگر

  1. جعبه نسبت به کاغذ همبرگر، استحکام بیشتری دارد.
  2. جعبه، از همبرگر در برابر هوای گرم و سرم محافظت می‌کند.
  3. جعبه دارای استاندارد‌های بهداشتی برای حفظ سلامت همبرگر می‌باشد.
  4. امکان چاپ بر روی جعبه همبرگر وجود دارد.
جعبه همبرگر اصفهان

هر آنچه که باید در مورد تولید جعبه همبرگر بدانیم

در تولید جعبه همبرگر می‌بایست از مقوای بهداشتی، برای حفظ کیفیت و طعم همبرگر استفاده شود، چرا که اگر از مقوای غیر بهداشتی استفاده شود، همبرگر شما بوی نامطبوع مقوا را به خود خواهد گرفت.(مقوای مصرفی برای جعبه همبرگر، باید دارای کد استاندارد از سازمان غذا و دارو و سیب سلامت ‌باشد.)

چگونه جعبه همبرگر طراحی کنیم؟

وقتی به مقوله‌ی برندسازی، می‌رسیم بسته بندی و طراحی یک جعبه غذایی می تواند اهداف مختلفی داشته باشد و بسته بندی با یک طراحی خوب، تا حد زیادی روی اثر ذهنی مشتری از برند شما تاثیر بگذارد، چرا که بسته بندی و جعبه‌ی محصول شماست که دید مشتری را نسبت به برندتان تعریف می کند.

در طراحی جعبه همبرگر چه نکاتی را رعایت کنیم؟

سه هدف مهم در طراحی جعبه همبرگر وجود دارد که طراح جعبه یا خود شما حتما باید آنها را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک جعبه ایده‌آل خلق کنید:

  •  جذابیت
  •  کارآمد بودن
  • برندسازی

هدف این است که جعبه، نظر مشتریان را نسبت به برند شما جلب کند، پس اگر توانستید نظر مشتری را جلب کنید، بدانید که کار خود را به درستی انجام داده اید و مشتری باز هم به سراغ شما می‌آید. در مورد چاپ جعبه همبرگر اهمیت استفاده از رنگ‌ها، اشکال و خطوط نوشتاری متنوع و جذاب را فراموش نکنید. این مفاهیم تاثیری بیش از آنچه که شما فکرش را بکنید بر برندتان دارد .در ادامه به موارد مهم در طراحی و تولید جعبه همبرگر پرداختیم، به این موارد دقت کنید.

1. تصمیم بگیرید که طراحی جعبه را چند رنگ انجام دهید.

تصمیمی که برای ترکیب رنگ جعبه می‌گیرید در هزینه‌های شما تاثیر‌گذار خواهد بود، طراحی و چاپ جعبه می‌تواند از تک رنگ تا چهار رنگ متغییر باشد.

رنگ‌ها را متناسب با هویت و برند رستوران فست فود خود انتخاب کنید و برای طراحی از کارشناسان این حرفه استفاده کنید. فراموش نکنید که ملک مقوا برای طراحی محصول اختصاصی همیشه در کنار شماست.

با ما تماس بگیرید. 03137483774

2. به فکر طراحی لوگوی اختصاصی برای برندتان باشید.

برای طراحی لوگو می‌توانید از طراحان لوگو و یا تیم طراحی ملک مقوا کمک بگیرید، ولی راه ساده تری هم هست! می‌توانید به لوگوهای پیش ساخته و آماده بسنده کنید، که در لینک زیر نمونه ای از این لوگو‌ها وجود دارند که با تغییرات جزئی می‌توانید آن را به نام تجاری خود تبدیل کنید.

لینک مشاهده و دانلود رایگان لوگوی همبرگرفروشی

لوگو همبرگر

3. از ابعاد مناسب در طراحی استفاده کنید.

طراحی جعبه باید با توجه به گسترده‌ یا الگوی جعبه همبرگر پیاده سازی شود. مجموعه ملک مقوا برای سهولت در طراحی، فایل گسترده و الگوی جعبه همبرگر را در اختیار شما قرار داده است که به راحتی می‌توانید دانلود کنید.

دانلود گسترده جعبه همبرگر
دانلود خط تیغ ساک همبرگر بزرگ
دانلود قالب ساک همبرگر کوچک

4. طراحی، هویت بصری داشته باشد.

در طراحی جعبه همبرگر از اشکال و المان‌های خلاقانه استفاده کنید. طراحی را به گونه‌ای انجام دهید که مشتری با آن تعامل برقرار کند و درگیر آن شود، برای مثال در طراحی از معما، چیستان و حتی یک مسابقه استفاده کنید.

خلاصه نکاتی که در طراحی باید در نظر بگیرید:

  1. از لوگو و نشان رستوران فست فود خود بر روی جعبه استفاده کنید.
  2. از شماره تماس، آدرس و آی‌دی تلگرام و اینستاگارم‌تان استفاده کنید.
  3. هرگز از اهمیت طراحی جعبه غافل نشوید.
  4. شعار برند و رستوران‌تان را در طراحی لحاظ کنید.

5. به سراغ چاپخانه معتبر بروید.

در مرحله آخر شما باید به سراغ چاپخانه و یا مقوا سازی بروید تا با استفاده از مقوای بهداشتی جعبه شما را تولید کند. ما در مجموعه ملک مقوا از مقوای بهداشتی با گرماژ 480 گرم به بالا در تولید جعبه استفاده می‌کنیم تا استحکام لازم برای حمل همبرگر را داشته باشد، همچنین بعد از تولید مقوایی بهداشتی این امکان وجود دارد که از روکش های کرافت، سوپر و روزنامه استفاده شود.( مقوای که با روکش کرافت تولید می‌‎شود ارزان قیمت تر از دیگر مقواها‌ست)

در ادامه، جعبه همبرگر‌های تولید شده در مجموعه ملک مقوا را خواهید دید که می‌توانید آنلاین از طریق سایت خرید کنید.

  • ابعاد: 14.5 *14.4 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 8 سانتی‌متر
  • وزن هرعدد: 60 گرم
  • ابعاد: 10.8 * 19.5 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 15 سانتی‌متر
  • وزن هرعدد: 146 گرم
  • ابعاد: 16.4 * 27.1 سانتی‌متر
  • ارتفاع: 10.3 سانتی‌متر
  • وزن هرعدد: 115 گرم

کسب و کارتان پر رونق.