خلاقیت و نوآوری در تمامی دوره ها همیشه با استقبال فراوانی از طرف مردم همراه بوده و این هنر در زمینه عرضه محصولات و بازاریابی، یکی از راهکارهای کلیدی برای فروش بیشتر به شمار می رود که طراحی جعبه شیرینی هم از این مقوله جدا نیست!
درهمین راستا بسیاری از برندهای عرضه کننده کالا به واسطه بسته بندی نوین توانسته اند در سراسر جهان ردپایی از خود جای بگذارند.
ولی چگونه میشود که یک کمپانی با داشتن طراحیهای نوین و کارآمد به فروش بیشتر شیرینی های خود برسد؟
در این پست شما را با چند نکته مهم در راستای داشتن بستهبندی خلاق و معرفی چند ایده جعبه شیرینی آشنا خواهیم کرد.
با رعایت نکات ذکر شده در بسته بندی شیرینی و یا هر محصولی دیگر میتوانید فروش بیشتر محصول خود را به همراه داشته باشید.
- استفادهی مناسب از حجم و فضا
- استفاده از الگوها
- استفاده از سادگی
- توجه به نوع مشتری و تجربهی او
- طراحی بسته بندی مکمل محصول
- بامزه و مفرح بودن
- برجستگی و شاخصبودن
- توجه به کاربرد
- استفاده از طرحهای مفهومی
- نوین و جدیدبودن
- استفاده از جنس و بافتهای گوناگون استفاده از رنگها و جذابیت خود محصول
- بهکاربردن خلاقیت
- نشاندادن خود محصول
در ادامه به نمونه های از جعبههای شیرینی که با رعایت نکات ذکر شده طراحی شده اند میپردازیم.
طراحی جعبه شیرینی به شکل کیف!
این بسته بندی خلاق توسط یکی از برند های برزیلی می باشد.
هدف آن از این نوع بسته بندی برجسته کردن محصول می باشد.
یک قطعه شیرینی میل دارید؟بفرمایید…
خلاقیت درنوع بسته بندی (اگر شما تنها هوس یک اسلاید از شیرینی را کرده باشید این بسته بندی کار شما را راحت کرده است) در این بسته بندی هر تیکه از یک کیک یا شیرینی به صورت جداگانه در جعبه قرار میگیرد.
جعبه چند طبقه!
در یک جعبه ، تمام شیرینی های که میخواهید خریداری کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید تمام شیرینیهای قنادی را تست کنید، جعبه چند طبقه این امکان را برای شما فراهم میکند.
کلبه رویایی بخر شیرینی بخور
جعبه ای که میتواند برای کودکان یک سرگرمی محسوب شود.تنها یک شیرینی در یک جعبه پراز خلاقیت گنجانده شده است، این نوع طراحی در جذب مشتری بسیار موثر هستند.