برندهای بزرگ

kfc از چه نوع بسته بندی استفاده میکند

بسته بندی

هدف kfc دربسته بندی محصولاتش چه بود؟

kfc یکی از اولین زنجیره های فست فود آمریکایی می باشد که در اواسط دهه 1960هدفش گسترش در سطح بین المللی و داشتن شعبه های متعدد در کانادا ، انگلیس و مکزیک بود است.

او در کمترین زمان به هدف بزرگی که داشت رسید.

امروزه با داشتن شعبه های مختلف و ارائه فست فود های زیر معرف شده است.

  • مرغ های سوخاری
  • سیب زمینی سوخاری
  • ساندویچ مرغ

این برند مطرح و بزرگ آمریکایی با توجه به مشتری های زیادی که در سراسر جهان دارد اولین چیزی که در زنجیره غذایی خود حائز اهمیت میداند استفاده از بسته بندی بود که به سرعت ،به راحتی و در کمترین زمان انجام بگیرد و همچنین تاثیر بدی بر محیط زیست نگذارد.

kfc ازابتدای تاسیس شعبه خود از ظروف استریو فوم برای بسته بندی فست فود های استفاده کرد و به مرور زمان به دنبال بسته بندی راحت تر و سالم بود،که ظروف سفالی را جایگزین ظروف استریو فوم کرد.

ولی این ظروف هم او را در برابر مشتریان زیادی که داشت متقاعد نکرد.

 پس kfc برای مرغ های سوخاری شده معرف خود چه بسته بندی را مناسب میدانست؟

سرهنگ هارلند سندرز مدیر kfc که این روز ها او را سرهنگ دوم کنتاکی می نامند، بسته بندی فست فود خود رابه مواد قابل بازیافت تبدیل کرد،و آن هم استفاده از جعبه های مقوایی و کاغذی در زنجیره غذایی خود بود.

سرهنگ کنتاکی ،از جعبه های مقوایی برای بسته بندی فست فود ها استفاده میکند چرا که بهداشتی ،مقرون به صرفه و سبک تر از هر ظرف دیگری برای سرو فست فود می باشد و علاوه برآن در کمتر از چند ماه در طبیعت بازیافت می شوند.

او با جایگرین جعبه های مقوایی 1400 تن ضایعات غیر قابل بازیافت را کاهش داده است.

شرکت بزرگ kfc  برای تکمیل فرایند بازیافت و بازگشت مجدد جعبه های استفاد شده با شرکت International Paper Foodservice Europe که متخصص بسته بندی مواد غذایی  هستند همکاری کرده است تا سطل مواد غذایی کاغذی جدید در انگلستان و ایرلند را که از پلاستیک مجزا است را بسازد که به راحتی بتوان این جعبه های قابل بازیافت را دوباه به چرخه تولید بازگرداند.