درباره محصولات ملک مقوا

کاور قیف وافل بستنی درتولیدات اختصاصی ملک مقوا

کاور قیف وافل بستنی

بستنی به عنوان یکی از میان‌وعده‌ها و تنقلات محبوب روزهای گرم سال محسوب می‌شود که معمولا به صورت‌های مختلفی از جمله لیوانی، قیفی، مخلوط با میوه‌ها یا همراه وافل سرو می‌شود. وافل ترکیب ظریفی و خلاقانه از نان و شیرینی با ساختاری شبیه بیسکویت است که به روش‌های مختلفی تهیه می‌شود. خاستگاه این شیرینی خوشمزه اروپا است و به عنوان یکی از میان‌وعده های محبوب در کشورهای ایتالیا، فرانسه و هلند شناخته شده است. این میان‌وعده  خوشمزه به همراه تایپینگ‌های مختلف از جمله، عسل، کره بادام زمینی، کرم شکلات، بستنی و غیره سرو می‌شود. ترکیب نان وافل به همراه اسکوپ‌های بستنی یکی از گزینه‌های محبوب در منوی کافی‌شاپ‌ها است و در بین جوانان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.
وافل بستنی دسر خوشمزه و محبوب این روزها که به روش‌های مختلفی سرو می‌شود و احتمالا بیشتر شما آن را به صورت نان بستنی مخروطی به همراه اسکوپ‌های بستنی در طعم‌های مختلف پوشیده شده با کاور نان بستنی دیده‌اید. یک دسر و میان وعده خوشمزه که از محبوبیت ویژه ای بین بزرگ و کوچک برخوردار است.

همه چیز در رابطه با تاریخچه وافل بستنی:

خاستگاه وافل به اروپای غربیِ برمی‌گردد . در آن زمان ، خمیر وافل در میان دو صفحه فلزی ریخته می‌شد که ساختاری مشبک همانند موم عسل داشت تا خمیر را نگه دارد. وافل، نان ترد و شیرینی است که از ترکیب آرد و شکر و روغن و تخم مرغ و گاهی اوقات ماست تهیه می‌شود‌. اغلب به عنوان دسر و یا صبحانه میل می‌شود. و ظاهر آن به صورت شبکه شبکه می‌باشد .
وافل به صورت نوشتاری معانی دیگری هم داره ولی در اینجا به عنوان ، نوعی صبحانه مشبک عالی و خوش‌طعم می‌باشد که از کلمه قدیمی آلمانیِ Wefan به معنی «بافتن چیزی به شکل شانه عسل» نشأت گرفته است.

وافل بستنی نوعی خوراکی می باشد که به عنوان یک وعده صبحانه و یا عصرانه در نظر گرفته شده است و میتوان آن را با طعم ها ، سایز ها و ترکیبات میوه و مغزیجات مختلف تهیه کرد.

کاور بستنی قیفی یا کاور قیف وافل بستنی محصولی اختصاصی از گروه تولیدی ملک مقوا

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام خوردن بستنی دست های شما و حتی لباس هایتان کثیف شود این یکی از دلایلی است که ممکن است شما را از خوردن بستنی قیفی در خارج از خانه منصرف کند ولی ملک مقوا این مشکل را با توجه به امکانات تولید و راحتی مصرف کنتده حل کرده است.

مشاهده و خرید آنلاین کاور وافل بستنی

کاور قیف بستنی محصولی از جنس مقوای بهداشتی

‏بستنی قائدتا جزء خوراکی های است که ظاهر آن هم روی اشتها تاثیر میگذارد لذا زیبایی ، ضخامت و بهداشتی تولید شدن کاور قیف بستنی هم حائز اهمیت است ، چرا که تماس مستقیم با بستنی دارد .

نوع مقوای به کار گرفته شده در تولید کاور قیف وافل بستنی مقوای ایندربورد است که یکی از پر مصرف ترین نوع مقوا در صنعت بسته بندی می باشد، بافت خوب ، ضخامت ، راحتی چاپ و نهایتا عدم تغییر شکل هنگام قرار گرفتن وافل بستنی دراین نوع کاورها ها جزء بهترین گزینه ها می باشد .

از این رو ملک مقوا با داشتن کارشناسان خبره به تولید کاور قیف وافل بستنی با سفارشات اختصاصی پرداخته است.

این محصول در دو سایز 14 *12 و 23 * 14.5  با ویژگی های زیر تولید شده است.

  • استفاده از مقوای ایندربورد خارجی بهداشتی
  • دورچسب خوب برای جلوگیری از ریختن بستنی از آن
  • امکان چاپ تا چهار رنگ
  • طراحی زیبا متناسب با نوع محصول