آخرین خبرها, برندهای بزرگ

بسته بندی پپسی تا سال 2025

بسته بندی پپسی

بسته بندی نقش مهمی در ایمن نگه داشتن ارائه محصولات به مشتریان و مصرف کنندگان دارد ، در این مقاله به نکات ارزشمندی که برند مطرح پپسی رعایت می کند می پردازیم کما این که بسته بندی میتواند در برند سازی هم حائز اهمیت باشد.

مقرارات ایمنی مواد غذایی

طراوت و حفظ کیفیت محصول

مقرون به صرفه بود

راحتی در مصرف محصول

این معیار ها جزء معیار های می باشد که هر تولید کننده ای بهتر است در نظر بگیرد.برند تجاری پپسی توسط کالد برادهم در کارولینا تاسیس شد. برادهم ، پپسی را به هدف درمان معده تولید کرد و نام پپسی از اسم پپسین گرفته شده است. پپسین آنزیمی پروتئینی در بدن است که از سلول های اصلی معده ترشح میشود و به هزم پروتئین کمک میکند.

اکنون به استراتژی که پپسی برای بسته بندی  محصول خود تعیین کرده است  می پردازیم.

برند مطرح پپسی در ابتدای فعالیت خود از بطری های پلاستیکی استفاده کرده است که این نوع بسته بندی، محصول پس از مصرف به طور نامحسوسی دفن میشود و تجدید پذیر هم نیست، این موضوع از سال 2006 دغدغه تولید کننده پپسی در مورد پلاستیک و سایر ضایعات که در محیط دریایی و زمینی دفن میشوند شده است.

پپسی در این راستا برای رسیدن به چند هدف مهم تلاش خود را آغاز کرد و تحقیقات خود را در سطح جهانی در جهت بالابردن اطلاعات در این زمینه که بسته بندی های خود را چگونه انجام دهد و با فرایند بازیافت سازگار باشد انجام داد.

طی این هدف به طور مداوم طراحی بسته بندی های خود را بهبود بخشید و تلاش خود را در طراحی بسته بندی قرار داد که  ، 100 % قابل بازیافت ، قابل انعطاف و تجزیه در طبیعت باشند.

بطری های پپسی پلاستیکی نیستند!

بطری های پپسی از مواد نفتی و پلاستیکی نیستند در عوض از بطری های گیاهی استفاده میشود.امروزه هم که شاهد نوعی دیگر از بسته بندی پپسی هستیم که از قوطی های آلومینیومی استفاده شده است چرا که:

قیمت ارزان ، بازیافتی راحت ، سبک ، هزینه حمل و نقل کمتری دارد.

این مقاله شما را با بسته بندی پپسی آشنا کرده است در ادامه میتوانید با مراجعه به مقاله مقایسه کامل انواع بسته بندی با سایر بسته بندی های ممکن برای یک محصول آشنا شوید.