درباره محصولات ملک مقوا

راهنمای تولید و سفارش سینی و جعبه غذای رستورانی

سینی جعبه غذا

بخش عظیمی از سهم بازار یکبار مصرف رستورانی را، جعبه ها و سینی مقوایی غذا به خود اختصاص داده و اینگونه صنعت بزرگ بسته‌بندی به صنعت رستوران‌ داری کمک شایانی کرده است. ملک مقوا یکی از بزرگترین تولید‌کننده جعبه‌های مقوایی می‌باشد که با تولید بسته بندی غذایی مقوایی مانند: جعبه بیرون‌بر (جعبه پک غذا)، سینی غذا یا به اصطلاح دیگر دیس مقوایی، به بسته‌بندی‌های غذای بیرون بر کمک می‌کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با جعبه‌ها و سینی مقوایی و پک کامل بسته‌بندی غذایی به صورت کامل و مفید آشنا شوید.

سرو غذا در سینی غذا رستورانی

یک رستوران و کترینگ حرفه‌ای و موفق می‌داند که برای سرو غذا به ظروف زیبا، تمیز و بهداشتی نیاز دارد که علاوه بر حفظ گرمای غذا به شدت در نگهداری و محافظت از تزئینات نیز تاثیر چشم‌گیر و مثبتی دارد که این امر در کیفیت و پیشرفت کاری یک رستوران دار بسیار حائز اهمیت و مهم است.

دیس غذا، تولید شده در مجموعه ملک مقوا، ظرفی بهداشتی به همراه طراحی بسیار زیبا است که به دلیل استفاده از چند لایه مقوا دارای استحکام و ضخامت بالایی می‌باشد و همچنین این دیس سرو غذا در ابعاد و اشکال مختلف تولید شده است تا شما به راحتی بتوانید برای سرو غذا در سینی با دیزاین های مختلف و ارائه به صورت تک پرس بهره ببرید.

در طراحی سینی غذا علاوه بر موارد اشاره شده از روکش‌های زیبا و چشم نواز، در دو رنگ پرطرفدار طلایی و نقره‌ای که از رنگ‌های پر زرق و برق به شمار می‌رود استفاده شده است، که زیبایی و جلوه غذا را دوچندان کرده و میل و اشتیاق به خوردن غذا را افزایش می‌دهد.

سینی سرو غذای ملک مقوا به شما فضای بسیار خوبی برای دورچین و تزئین غذای لذیذتان، ارائه می‌دهد همچنین این ظروف مقوایی با به همراه داشتن مزایای بسیار، دارای قیمت باور نکردنی و مقرون به صرفه‌ای نیز هستند و علاوه بر همه‌ی موارد گفته شده شما می‌توانید چاپ برند اختصاصی خود را روی این سینی ها نیز انجام دهید تا در چشمان مخاطب خود به عنوان یک برند برتر و معتبر بدرخشید. در ادامه با انواع انواع سینی غذا آشنا خواهید شد .

انواع دیس غذا در سایز‌های مختلف:

  • دیس رستورانی 36 * 18
  • سینی ۳۰ * ۲۰ سفید
  • سینی سرو غذا ۳۷ * ۲۷ نقره ای

مرکز توسعه بازار ملک مقوا، این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید برای خرید انواع سینی سرو غذا رستورانی از فروشگاه به صورت آنلاین ثبت سفارش و خرید کنید. این محصول در تزیین سینی غذا رستورانی به شما کمک میکنه که مجبور به استفاده از ظروف چینی و یا بلور داشته باشید.برای خرید شک نکنید.

دیس غذا

جعبه بیرون بر غذای رستورانی

امروزه در بسته بندی‌های محصولات صنایع مختلف شاهد وجود پک‌های مقوایی متنوع با طراحی‌های زیبا و شکیل هستیم مانند: جعبه‌های فست فود، جعبه‌های کیک و شیرینی، لیوان‌های مقوایی کرافت، بسته بندی قطعات مختلف و … که مرکز توسعه بازار ملک مقوا با وجود اضافه کردن آیتم جعبه بسته بندی غذا از جنس مقوایی امکان بیرون بردن غذا از رستوران و کافه را برای مخاطبان این مشاغل فراهم کرده است. جعبه پک غذا به شما رستوران دار‌های عزیز این امکان را می‌دهد که در یک جعبه کاملا تمیز و دارای نشان سیب سلامت و استانداردهای بهداشتی غذایتان را سرو کنید.

سینی غذا

با خرید جعبه غذا که، سینی و جعبه غذا(سینی مقوایی غذا و جعبه بیرون‌بر، هر دو مکمل هم هستند)را شامل می‌شود، که می‌توانید از صحت محافظت از تزئین و دورچین زیبای غذا، حفظ گرما، تا زمان رسیدن به دست مشتری اطمینان حاصل نمایید، همچنین این طرح جعبه غذا علاوه بر ظاهر زیبا و تمیز به شما امکان راحت حمل کردن، در دست گرفتن را می‌دهد و نگرانی شما را از ریختن غذا تا حدود بسیار بالایی کاهش می‌دهد.

شما می‌توانید برای چاپ جعبه غذا، طراحی برند اختصاصی خودتان را به ما سفارش دهید تا طرح اختصاصی برند خود را داشته باشید. چرا که این امر تاثیر بسیار زیادی در تبلیغ و بازاریابی کارتان را دارد. چاپ اختصاصی این محصول از تک رنگ تا چهار رنگ امکان پذیر است.

انواع سایزهای جعبه بسته بندی غذا:

  • جعبه بسته بندی غذا ۲۷ * ۳۷ خام
  • جعبه پک غذا ۲۰ * ۳۰ کرافت خام

علاوه بر سایز‌های نام برده، شما می‌توانید ابعاد دلخواه و مدنظر خود را به ما سفارش دهید و به راحتی بهترین‌ها را با کمترین قیمت همراه ما تجربه کنید. اگر قصد خرید، مشاهده قیمت و بررسی تمامی اطلاعات جعبه غذا را دارید از طریق لینک که در ابتدای مقاله گذاشته شده و یا این که برای سفارش محصول به صورت اختصاصی با ما تماس بگیرید .

03137483774

03137483775